Barlie Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Her kan du si din mening om Is-hockey og spørre om ting. Endret 8. januar 2008 av Barlie Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 er fett vøtt, Mamma var markedsleder i stjernen hockey når jeg var 3 år^ spilte faktisk hockey når jeg var. Eller spilte og spilte:D Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Pappa har spilt for Vålerenga A-lag i mange år, endelig lagt opp nå da Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Ishockey er en grei sport, jeg har ikke sånn seriøst fulgt med på det. Men har sett på sporten osv når det har vært om Shampo og Vålerenga, siden Shampo er tremeningen min Endret 12. januar 2008 av Raste Lenke til kommentar
Touch of Red Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Sykt fett når de begynner å sloss Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Det som er bra med Is-hockey er jo at det er mange mål, og så klart slåss kampene=D Lenke til kommentar
Helpel Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Problemet er jo at man veit aldri hvor den jækla pucken er, da:D Endret 14. januar 2008 av Helpel Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Haha, man må bare følge med og ikke være opptatt av alt annet helpel123 sånn som deg på hockey kamper:P Lenke til kommentar
Helpel Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Helpel123? Når jeg ser på enga sine kamper prøver jeg som bare helvete å følge med, men jeg har dårlig syn vettu. Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 JaJa, men du skriker som bare faen da, det er sinnsykt bra Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 JaJa, men du skriker som bare faen da, det er sinnsykt bra Venner irl dere ? Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Hehe ja , faren min spilte jo på Vålerenga A-laget i is-hockey i mange år så jeg fikk en del gratis billetter så jeg tok med Helpel her på en del kamper, syntes alltid det var gøy å høre han skrike som en galing Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hehe ja , faren min spilte jo på Vålerenga A-laget i is-hockey i mange år så jeg fikk en del gratis billetter så jeg tok med Helpel her på en del kamper, syntes alltid det var gøy å høre han skrike som en galing Haha, i sommerferien så jeg på Furuset trene, søskenbarnet mitt spillte der så satt å så på. Var egentlig ganske så fett å sitte å se på Hockey. Har aldri hawtt noe interesse av de egentlig. Men må si jeg fikk litt lyst til å se på mer etter jeg var på de treningene. Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Ja ikke sant! Det er driit fett når de heftigste slåsskampene begynner! Spesielt mellom ENGA og Storhamar Enga pleier å vinne da Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Det er pga dem har god trener Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Det er pga dem har god trener Haha, ja ikke sant! Tidligere NHL-spiller som trener er jo nok ikke et minus Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Nei, og ikke minst at han er tremeningen min Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Nei, og ikke minst at han er tremeningen min Oh fett, snakker du mye med han Irl eller? : p Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Nope, har kun pratet med han endel ganger når jeg var mindre. :/ Men fikk autografen hans mens han spilte for Columbus Blue Jackets, med et heftig spillekort som han var på bildet Endret 17. januar 2008 av Raste Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Nei, og ikke minst at han er tremeningen min Oh fett, snakker du mye med han Irl eller? : p I så fall hils fra sønnen til Vegar Barlie =p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå