klype Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hei alle Jeg trenger noe hjelp til og oppgradere min gamle PC. I første omgang bare hovedkort-CPU-minne-skjermkort-strømforsyning.. Resten har jeg tenkt å fortsette med en stund til.. Ser for meg et framtidsrettet oppsett med gode muligheter for oppgradering over tid(les neste 6-12 mdr.) Jeg har ikke besluttet om det skal være AMD ell. Intel sokkel fordi jeg ikke vet hvordan fremtiden ser ut for AMD.. Ser vel bra ut for Intel tenker jeg, men jeg har liksom alltid vært AMD mann for de var jo førhen de billigste (ytelse/kr.). Med framtidsrettet oppsett mener jeg å holde mulighetene åpne for gaming, overklokking, evt. vannkjøling eller annen stillegående kjøleteknikk.. Har sett på Crosshairkortet fra Asus (am2) med SLi og 590 brikkesett men er i tvil om CPU'en egentlig så er filosofien min at det er bedre å bruke noen lapper mer og må ete grøt enn å spare så det kommer biff på bordet Hadde vært sinnsykt digg om noen her på dette superfantastiske forummet kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Dette er jo kanskje noe å tenke på, putt inn en Q6600 istedetfor E6750 Lenke til kommentar
klype Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Hei takk for svar Den handlevognen ser helt grei ut, tok og byttet ut til en Q6600 og en litt større PSU og HK er P5K premium men er litt i tvil om minnebrikkene passer de?? Her er den Nye Handlevognen Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Må bare gjøre oppmerksom på at Q600 + 8800GT ikke drar stort over 250-300W ved last, så du har strengt tatt ikke behov for noe særlig over 5-600W Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå