unas08 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hei, Jeg har tenkt å bygge en ny pc og vudert om å kjøp disse.. - Aplus APLUS Case Qubic, Sort Midi tower - FOX+ GeForce 8800GT 512MB PCI Express 2 - Mushkin DDR2 4096MB S. Performance Plus - Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz (er dette 4 kjerne CPU?) Jeg skal ikke bruke den PC-en til spill. Kun for bilde(layout)/lyd redigering. Vil ha et HK-kort (priskl. under 1 500,-) som støtter framtidige endringer og overklokking. Kan dere hjelpe meg med å velge riktig HK, Power og kjøling? Det haster litt. På forhånd takk.... Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Quaden er en 4 kjerner ja. Vil annbefale asus p5k-e:) mye for pengene klokker jævlig fint også ikke sli, men crossfire på lavt nivå Lenke til kommentar
unas08 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 OK, takk. Hva med Power og Kjøling? Lenke til kommentar
unas08 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Er ingen andre som kan svare på dette? Hmmm Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Power: en fra corsair 450w + www.prisguide.no sjekk der så finner du corsair kjøling. Følger jo med kjøling til alt da, men vet ikke om du klokker osv jeg? Endret 9. januar 2008 av Rulator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå