christofferv Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Hei, Som topic sier så er jeg på jakt etter fotoutdanning. Er det videregående skoler som tilbyr foto, og siden jeg nå går i 1. klasse, må jeg ta 1. klasse om igjen for å få fullverdig utdanning etc? Og eventuellt hvilken skole i Bergen er best/kjekkest å gå på? Eller eventuellt om det er bedre å gå ferdig videregående, og ta foto på høgskole? Anyone who can help me out? Takker på forhånd Endret 8. januar 2008 av cv-trial Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvor går du nå og hvilken linje? Tror det er best å fullføre VGS først. Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Hvor går du nå og hvilken linje? Tror det er best å fullføre VGS først. Går i Øystese på allmenne fag. Lenke til kommentar
Stvg9124 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Hei! Fotograflærling kan du bli etter 2 år på Medier- og Kommunikasjon. Dvs du må gå VG1 om igjen på MK dessverre. Du kan da velge mellom mange typer fotografyrker =) Edit: Læretiden er 2 år, du får da fagrev. Endret 10. januar 2008 av RSMarius Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Takker for svar! Noen som vet hvordan det er på høgskoler og lignende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå