Gå til innhold

Pc.en gå i Hvilemodus ved 2 klapp?

Anbefalte innlegg

om kveldane når eg ser film må eg alti reisa meg opp fra senga for og slå på hvilemodus på pc.en :( så eg lurte på om det finnes eit programm som gjer att pc.en går i hvilemodus av at du klapper 2 ganger eller noko sont. Tenkte på om micen tar opp når du klapper. ja du kjønner sikkert :roll:

:new_woot:

Endret av dangaute4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tenk å¨alle tingene som ikkje lager klapp :roll:

veldig usakelig innlegg av deg, du risikerer faktisk at pc`n går av når du f.eks går med tøfler/sko/barbeint nær pc`n.

men uansett, her er ett program, gratis :)

http://www.sharewareconnection.com/sleep-moon-xpress.htm

Sleep Moon Xpress is a very powerful and Feature-Packed Automation Tool that will take automation to the next level. It is packed with options features such as Alarms, Logoff, Shutdown, Automatic Executions and Atomic Time Synchronization as well as different 4 kinds of different action triggers. These action triggers make Sleep Moon Xpress very easy and robust to activate. You can active the options using your computer's system time and date, WTP Mobile Technology which uses WAP or Internet Connections, BlueActiv Technology which uses Bluetooth Connections and a finally it is also equipped with sound sensitive trigger system making Sleep Moon Xpress activate even with a Clap! With all these Sleep Moon Xpress is a powerful Automation Tool which can be activated using different types of connections from kilometers away.
Endret av aklla
Lenke til kommentar
uff, tenk alle de tingene som kan lage lyder som ligner på to klapp :thumbdown:

kjøp heller en billig trådløs mus

tenk å¨alle tingene som ikkje lager klapp :roll:

Eg lasta det netopp ned men eg fekk det ikkje til å funke heilt, så eg sletta det.

Men ein anna metode å fikse det på kan vere å bruke fjernkontroll. Eg fant det netopp ut, men deg går an å bruke fjernkontroll funksjonen på mobilen. Men det krever at du har bluetooth på dataen og mobilen. Og sjølvsagt fjernkontroll funksjonen.

Endret av 657
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...