sorryMAC Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hei! Skal kjøpe noen deler for å sette sammen en liten filserver. Tenkte å bruke dette MSI 945GCM5-F V2 hovedkortet. Det jeg lurer på er hvor mange disker det går ann å koble til det? Hadde tenkt å sette inn 3-4 disker på min. 250 GB (som jeg har liggende...) Denne prosessoren (Intel Pentium® Dual-Core E2160 1.8GHz, Socket LGA775, 1MB, 800MHz, BOXED w/fan) bør vel passe greit? Skal kun bruke serveren til fildeling. Mvh, sorryMAC Lenke til kommentar
War Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 4x sata 2x ATA Og evt svindyre pci kort med flere inntak eller harddisk med usb /ekstern Da blir det straks billigere å kjøpe større harddisk/er Lenke til kommentar
sorryMAC Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 4x sata 2x ATA Og evt svindyre pci kort med flere inntak eller harddisk med usb /ekstern Da blir det straks billigere å kjøpe større harddisk/er Så det du sier er at jeg kan sette inn tilsammen 6 disker på dette kortet? (selvfølgelig med riktig grensesnitt)? Lenke til kommentar
War Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Ja 2 blå og 4 røde. Med Slike kort, enda fler. Endret 8. januar 2008 av War Lenke til kommentar
sorryMAC Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Hjertelig takk for svar. Da bestiller jeg dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå