Skogslik Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Nintendo er fucked. skal fint overleve uten, så kan nintendo sitte der med sakane sine uten at det blir brukt. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Her har visstnok en Rare-ansatt lagt ut video av en uferdig versjon av GoldenEye: XBLA. Link Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 ååååh please Nintendo la oss få dette!! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 lololol Nødvendig å bumpe tråden for å poste sludder og pølsevev? Tror neppe vi kommer til å se Goldeneye igjen jeg Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Tror ikke vi får spilt det på Xbox 360 jeg heller. Damn, å gi ut den artikkelen blir tortur for alle oss som var i håp om at spillet skulle komme til XBLA. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Kommer på XBLA After being endlessly rumored and then sort-of-confirmed, we were pretty sure the currently-in-limbo XBLA version of Goldeneye 007 would remain in hiding for quite a while (questionable videos notwithstanding). Apparently not, as British mag Xbox World 360 announced via its blog today that next Wednesday's issue will include the world's first hands-on impressions of the port. The short announcement, which was slowly leaked via a screenshot jigsaw puzzle throughout the week, promises "never-seen shots and hands-on details" about the game's differences, improvements, and information on how we can "make sure this incredible remake does see the light of day." That last bit is a little worrying to us, as it implies there's still a chance the game won't see the light of day. What can we do to help? Circulate a petition? Protest at Rare headquarters? Sacrifice our pets to Satan? FOR THE LOVE OF ALL THAT IS HOLY TELL US! Endret 22. februar 2008 av Vrengtpolvott Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Er det fakta eller spøk? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Er det fakta eller spøk? Fakta. Men å si at... Kommer på XBLA ...er å ta i litt vel hardt. Kan jo fremdeles hende at det ikke kommer. Man får bare håpe. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Satan så fet grafikk! Fjellene i bakgrunnen er jo direkte vakre! Dette er nesten for godt til å "kun" være et XBLA-spill. Gjetter at prisen blir på minst 2400 MS-points, men det betaler jeg gledelig. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Vrengtpolvott: Hvordan kan du si sikkert at det kommer på XBLA? Har du lest kilder du kan stole på som sier at det kommer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 spillet var jo rimelig langt i produksjonen når nintendo var ego og takket nei til noe de ville tjent en formue på... håper ms dritter i hele nintendo og sender dette herlige spillet ut på live med en gang Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Steike, det så kult ut! Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Håper jeg også. Foregår nok mye i kulissene her som vi ikke vet. Vi blir bare servert ryktene. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Om det kommer eller ikke på XBLA så tror jeg ikke det blir like kult som det var den gang på N64, blir bare ikke det samme for min del. Men klart jeg vil ha det på XBLA Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Om det kommer eller ikke på XBLA så tror jeg ikke det blir like kult som det var den gang på N64, blir bare ikke det samme for min del. Men klart jeg vil ha det på XBLA Ja, Nostalgien henger jo i hodet, og man husker (eller tror) at "alt var bedre før". Det gjelder jo spill spesielt, siden grafikken i spill blir bedre og bedre. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 GoldenEye was set for release in the middle of this year, until it was cancelled late in 2007, apparently at the behest of Nintendo. As Oddjaw tells it, Nintendo America boss Reggie Fils-Aime was supposedly completely behind the idea, knowing well what the project would mean to gamers, especially when the deal was sweetened by Rare's offer to port the game to Wii, while making the rest of their back catalogue available on the Virtual Console. The agreement between the parties allowed the game to be developed almost to completion before Nintendo's Japanese boss Satoru Iwata decided that under absolutely no circumstances would Nintendo allow the game to see release on another platform. While Ninty apparently have neither rights to the code nor any legal means to block the release, it's rumoured that the threat to Activision's relationship with Nintendo was enough for them to disband the project. Dette bekrefter min teori om at japanere ikke er helt gode i hodet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Så utrolig tragisk. Har så utrolig lyst å se denne slippe ut til folket altså. Makan. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 GoldenEye was set for release in the middle of this year, until it was cancelled late in 2007, apparently at the behest of Nintendo. As Oddjaw tells it, Nintendo America boss Reggie Fils-Aime was supposedly completely behind the idea, knowing well what the project would mean to gamers, especially when the deal was sweetened by Rare's offer to port the game to Wii, while making the rest of their back catalogue available on the Virtual Console. The agreement between the parties allowed the game to be developed almost to completion before Nintendo's Japanese boss Satoru Iwata decided that under absolutely no circumstances would Nintendo allow the game to see release on another platform. While Ninty apparently have neither rights to the code nor any legal means to block the release, it's rumoured that the threat to Activision's relationship with Nintendo was enough for them to disband the project. Dette bekrefter min teori om at japanere ikke er helt gode i hodet. Ja, det er sykt. FU Satoru. Makt gale SOAB. 1. Nintendo ville tjent godt på dette. 2. Nintendo ville bare tapt på å bryte kontakt med Activision, syns de bare skulle gått for det. Tror dere Nintendustene ville brytet kontakt med Activision? Nintendo hadde sikkert lagt planer for å gi ut Goldeneye 64 på VC, og tenkte at dette ville være en slager som ville gjort at de fikk et bedre salg av Wii. Når MS og Rare ville gi det ut på Xbox 360 tenkte de sikkert at det ville bli 50/50 mellom disse konsollene. Feks x antall kjøper Wii for Goldeneye, og x antall kjøper Xbox 360 for Goldeneye. Ja, det er dårligere enn hva de kunne fått i utgangspunktet, men det er fortsatt bra. Idiotisk, Nintendo. Lenke til kommentar
3000 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 synes og det er tullete å avslå en slik deal, men det er sikkert MS sin feil på en eller annen måte, nintendo er jo kun ute etter å gi gode spillopplevelser, og setter fansen før penger.. BS! Og folk sier MS og sony tenker kun ca$h!?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå