Gå til innhold

N64 GoldenEye på Live Arcade?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmm... goldeneye på Arcade...Nå må vi ikke lure oss selv, Goldeneye kom ut i den tiden når fps ikke var på sitt sterkeste, jeg føler den ble litt "man tager det man haver..."

For all del, morro var det når jeg satt der å spilte BOND sammen med FIRE kompiser, men det var for X år siden.

Crappy kontroll egentlig, ser ut som noen har driti på skjermen og ikke all verden av KVALITET gameplay.

Har hatt noen gode tider med dette spillet, men i dag er det så mye bedre å velge i, la oss glemme fortiden og tenke fremover...

Plattformspill har en helt annen sjarm, der spiller ikke grafikk, fysikk og den regla så stor rolle, men et middelmodig 3D spill fra 98 eller no... skyt MEG heller!

Uenig. Jeg spilte Goldeneye sist for to måneder siden, koste meg mer enn jeg hadde gjort på lenge, med noe spill. Konklusjon: Spill eldes ikke fortere avhengig av sjanger.

Lenke til kommentar
Fett i 98 ja, du var en småunge og fikk skyte din første russer, klart du husker det som fett, men i dag...

Fikk spillet sammen med min N64 til jul for 10 år siden. Gjett hvilket spill eg koste meg med på julaften i år :)

EDIT: Liten leif.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Fett i 98 ja, du var en småunge og fikk skyte din første russer, klart du husker det som fett, men i dag...

Fikk spillet sammen med min N64 til jul for 10 år siden. Gjett hvilket spill eg koste meg på på julaften i år :)

hehe ser eg visse likheitstrekk med youtube ungen eller mala...:D

OO MYY GOOOD..:!! NINTENDO 64.:!!!

:D

Lenke til kommentar
Plattformspill har en helt annen sjarm, der spiller ikke grafikk, fysikk og den regla så stor rolle, men et middelmodig 3D spill fra 98 eller no... skyt MEG heller!

håper ike du mener at grafikk har mer å si en gameplay?

problemet med folk nå til dags er at folt tenker alt for mye på grafikk.

gameplay har så jævlig mye mer å si

Lenke til kommentar

Nintendo stoppet nytt GoldenEye

I forrige uke skrev vi om hvordan gode, gamle GoldenEye visstnok skal være under utvikling for Xbox Live Arcade. Nå kan det vise seg at Nintendo har stoppet et prosjekt som var godt i gang.

Dette skal, ifølge Kotaku, være et skjermbilde fra nyversjonen av GoldenEye.

Ifølge Kotaku kan kilder i Microsoft fortelle at selveste Satoru Iwata, Nintendo-sjefen, satte foten ned for spillets eksistens på Xbox 360. Originalen kom nemlig på Nintendo 64 først, dermed vil ikke selskapet gi slipp på tittelen.

Lenke til kommentar
Nintendo stoppet nytt GoldenEye

I forrige uke skrev vi om hvordan gode, gamle GoldenEye visstnok skal være under utvikling for Xbox Live Arcade. Nå kan det vise seg at Nintendo har stoppet et prosjekt som var godt i gang.

Ifølge Kotaku kan kilder i Microsoft fortelle at selveste Satoru Iwata, Nintendo-sjefen, satte foten ned for spillets eksistens på Xbox 360. Originalen kom nemlig på Nintendo 64 først, dermed vil ikke selskapet gi slipp på tittelen.

Typsik Nintendo sier jeg da :p Herregud så idiotisk :(

Lenke til kommentar
Nintendo har ikke kommentert disse ryktene.

fortastt en liten sjans?

Det er alltids en sjangse, men den er mye mindre nå :( Hvis Nintendo bare latt MS fått spillet, så hadde det vært bra for alle. Kanskje ikke de nintendo fansene som bare har Wii. Men for dem som har begge er det det samme om hvilken maskin som får den bare en av dem får spillet.

Endret av master_al
Lenke til kommentar

Jeg fatter ikke hvorfor goldeneye er så fryktelig likt når det er en soleklar bedre tittel som heter "Perfect Dark". Goldeneye er ubalansert, dårligere MP, kjedeligere våpen og spesielt baner.

Jeg sier på ingen måte at goldeneye er dårlig(fordi det er absolutt et bra spill), men i forhold til noe jeg mener kanskje er en av de beste spillene noensinne på konsoll; er det dårligere. Perfect Dark er ganske enkelt en oppusset versjon av goldeneye der de har fikset det dårlige og gjort det større.

Regner med at kanselleringen av Goldeneye setter fart i Perfect Dark remake til xbox, ettersom nintendo ikke har noen makt over det. De eneste raretitlene nintendo "beholder" er Donkey Kong, Goldeneye og Starfox. Perfect Dark, Conker og Banjo-Kazooie kan de ikke røre.

Endret av kaken
Lenke til kommentar
Jeg fatter ikke hvorfor goldeneye er så fryktelig likt når det er en soleklar bedre tittel som heter "Perfect Dark". Goldeneye er ubalansert, dårligere MP, kjedeligere våpen og spesielt baner.

Jeg sier på ingen måte at goldeneye er dårlig(fordi det er absolutt et bra spill), men i forhold til noe jeg mener kanskje er en av de beste spillene noensinne på konsoll; er det dårligere. Perfect Dark er ganske enkelt en oppusset versjon av goldeneye der de har fikset det dårlige og gjort det større.

Regner med at kanselleringen av Goldeneye setter fart i Perfect Dark remake til xbox, ettersom nintendo ikke har noen makt over det. De eneste raretitlene nintendo "beholder" er Donkey Kong, Goldeneye og Starfox. Perfect Dark, Conker og Banjo-Kazooie kan de ikke røre.

Men så har vi dette med at noen liker kjerringa, mens andre liker dattera...

Lenke til kommentar

vil heller ha bestemorra jeg men ;)

men hvorfor kan man ikke komme på en deal som gjør at 360 og wii får goldeneye? sikkert en logisk grunn, men gidder ikke å lese :p

men siden banjo kazooie 3 snart kommer på 360 (noe jeg gleder meg sykt til) kunne de også ha laga extended edition. med dobbel cd med spill 1 og 3 (2ern var søppel i forhold til nr1.)

men som folk her sier: Perfect dark er bedre enn goldeneye... Jeg er så vist Faen enig med dere^^

Lenke til kommentar
vil heller ha bestemorra jeg men ;)

men hvorfor kan man ikke komme på en deal som gjør at 360 og wii får goldeneye? sikkert en logisk grunn, men gidder ikke å lese :p

men siden banjo kazooie 3 snart kommer på 360 (noe jeg gleder meg sykt til) kunne de også ha laga extended edition. med dobbel cd med spill 1 og 3 (2ern var søppel i forhold til nr1.)

men som folk her sier: Perfect dark er bedre enn goldeneye... Jeg er så vist Faen enig med dere^^

Hadde vært veldig kult om de hadde lagt enern på en ekstra disk ja, hadde vært himmelsk :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...