Gå til innhold

N64 GoldenEye på Live Arcade?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
GoldenEye dilemma,tanker og synsing

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor

goldeneye-xbox-live-remake.jpg

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Que pasa? Var det bra grafikk på Goldeneye? Syns å huske det var noe mer rømmegrøt over skjermen enn det der(?)

Håper både Goldeneye og Perfect Dark kommer. Men om dem gjør noe med grafikken, tror jeg det blir kun en forbedring med oppløsningen. Og det er helt greit for meg, mtp. rømmegrøten... :)

(EDIT: Ikke spør meg hvorfor hele innlegget blir én quote, koden ser ut som den skal... :roll: )

Endret av Tharos.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
Que pasa? Var det bra grafikk på Goldeneye? Syns å huske det var noe mer rømmegrøt over skjermen enn det der(?)

Håper både Goldeneye og Perfect Dark kommer. Men om dem gjør noe med grafikken, tror jeg det blir kun en forbedring med oppløsningen. Og det er helt greit for meg, mtp. rømmegrøten... :)

(EDIT: Ikke spør meg hvorfor hele innlegget blir én quote, koden ser ut som den skal... :roll: )

Du husker nå rett, dette bildet skal angivelig være fra den oppgraderte versjonen som skal/skulle komme til Arcade.

Lenke til kommentar

for dere som har N64 er det jo greit. men jeg solgte min for å få råd til xbox.

min mening er at man skal ha orinal grafikk og gameplay.

altså.. kan da umulig være noe morro hvis "super mario bros" kommer i ny utgave uten firkanter :s

dessuten blir det bedre grafikk, blir det sikkert dyrere spill.

Tu gudd tu bi tru.

Tre av mine all time favoritt-spill det. Spiller banjo enda!

mhm. jeg også. spilte det seneste i går på N64 emulator:P

Lenke til kommentar
The funny thing about it is that during the bilateral negotiations between Microsoft and Nintendo, the Japanese were offered the possibility of getting the rights to release the original GoldenEye 007 for their Virtual Console in exchange of their blessing for a special edition on Microsoft’s Xbox Live Arcade. Rumour has it they didn’t like the deal, which was, in any case, beneficial for everybody. Including their users.

Hvis vi stoler på denne informasjonen, må vel Nintendo ene og alene ta skylda for at vi ikke har GoldenEye på begge konsollenes nedlastingstjeneste. Før jeg leste artikkelen, satt jeg faktisk og lurte på hvorfor de ikke bare ble enige seg imellom om at begge kunne gi det ut via sine tjenester, aka. win-win situation. Håper for guds skyld det ligger mer i dette enn Nintendos stahet, for hvis det er tilfelle, får de noen kraftige minuspoeng i min bok.

Lenke til kommentar
The funny thing about it is that during the bilateral negotiations between Microsoft and Nintendo, the Japanese were offered the possibility of getting the rights to release the original GoldenEye 007 for their Virtual Console in exchange of their blessing for a special edition on Microsoft’s Xbox Live Arcade. Rumour has it they didn’t like the deal, which was, in any case, beneficial for everybody. Including their users.

Hvis vi stoler på denne informasjonen, må vel Nintendo ene og alene ta skylda for at vi ikke har GoldenEye på begge konsollenes nedlastingstjeneste. Før jeg leste artikkelen, satt jeg faktisk og lurte på hvorfor de ikke bare ble enige seg imellom om at begge kunne gi det ut via sine tjenester, aka. win-win situation. Håper for guds skyld det ligger mer i dette enn Nintendos stahet, for hvis det er tilfelle, får de noen kraftige minuspoeng i min bok.

Hvorfor skulle Nintendo ta ansvar for at de ikke går med på en avtale som de føler ikke er god nok for de. Mange av de som har Wii som hadde vært interressert i dette spillet, har nok en 360 også og det er ingen tvil om hvor de ville kjøpt spillet om de skulle velge mellom en XBLA online versjon med oppgradert grafikk og den gamle N64 versjonen.

Kilde: Denne sier riktignok ikke noe om at Nintendo kunne få gi ut originalen på VC. Noe som er rart med denne historien er jo det høres ut som de har laget denne nye versjonen uten å ha rettighetene til å gi den ut enda. Skulle tro det motsatte var det lureste...

Lenke til kommentar
Denne sier riktignok ikke noe om at Nintendo kunne få gi ut originalen på VC. Noe som er rart med denne historien er jo det høres ut som de har laget denne nye versjonen uten å ha rettighetene til å gi den ut enda. Skulle tro det motsatte var det lureste...

Du sier noe der. Tror ikke de som jobber i Rare bare "oi, kanskje vi skal porte GoldenEye over til XBLA og bruke en del tid på det, og så ordner det seg sikkert". Det er vel sånt man klarerer før man investerer penger i prosjektet?

Lenke til kommentar

hmm... goldeneye på Arcade...Nå må vi ikke lure oss selv, Goldeneye kom ut i den tiden når fps ikke var på sitt sterkeste, jeg føler den ble litt "man tager det man haver..."

For all del, morro var det når jeg satt der å spilte BOND sammen med FIRE kompiser, men det var for X år siden.

Crappy kontroll egentlig, ser ut som noen har driti på skjermen og ikke all verden av KVALITET gameplay.

Har hatt noen gode tider med dette spillet, men i dag er det så mye bedre å velge i, la oss glemme fortiden og tenke fremover...

Plattformspill har en helt annen sjarm, der spiller ikke grafikk, fysikk og den regla så stor rolle, men et middelmodig 3D spill fra 98 eller no... skyt MEG heller!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...