Gå til innhold

N64 GoldenEye på Live Arcade?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uenig. Skal jeg spillet spillet i sin opprinnelige form, skrur jeg bare på min kjære Nintendo 64. Verre er det ikke. Nå som det kommer til XBox 360, kan jeg godt tenke meg høyere polygonantall og teksturer med høyere oppløsning. Vi må jo alle inrømme at folka i spillet ser temmelig firkanta ut? Se for dere at James Bond faktisk ser ut som Pierce Brosnan? Jeg ønsker selvsagt ikke et helt nytt spill med "moderne grafikk", men en liten ansiktsløftning hadde jeg satt pris på. Hvis ikke ser jeg ikke helt grunnen til å betale for et spill jeg allerede har kjøpt tre ganger (og spilt i hundrevis av timer). Er vi heldige får vi to utgaver: "Classic" og "Evolved" eller noe slikt. Originalspillet tar jo tross alt ikke mange megabytene (rundt 16?), så et plassproblem er det jo ikke.

 

Er akkurat der sjarmen ligger synes jeg når det kommer til gamle klassikere. Jeg får ikke samme Duke Nukem 3D følelse fra gamle dager når jeg spiller det i oppgradert form med Jduke (hvor du får skarpere grafikk, 3D modellerte monster, oppgradert lyd). Det er pent å se på ja, men nostalgifaktoren ramler 100% ned.

 

Men det er min mening, kommer ikke til å styre unna av den grunn (Goldeneye 007 med X360 kontrollen må være bra) selv om jeg fremdeles kommer til å fyre opp den gamle sliteren under TVen og spille det som er blitt en klassiker nå.

 

NÅr det gjelder Banjo-Kazooie og Banjo-Tooie tror jeg det kan komme til XBLA for jeg tror det er Rare som sitter med rettighetene på dette ettersom Banjo Kazooie 3 kommer til Xbox360. Men andre rarespill som Donkey Kong 64 og Diddykong Racing er spill som er eid av Nintendo og som Rare bare utviklet for Nintendo. Så de kommer aldri til XBLA.

Lenke til kommentar

Rare er ett first partner til MS så er den saken sagt. Når det gjelder Banjo og PDZ vill jeg nok tror att varemerkene for disse to tilhører Rare siden vi har fått en oppfølger til PDZ og vill få en oppfølger til Banjo. Når det gjelder Goldeneye så er det snakk om att dette vill komme rundt når det nye Bond spillet kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...