Gå til innhold

N64 GoldenEye på Live Arcade?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare rykter men dog, håper selvfølgelig de skal stemme men er det noe som irriterer meg grønt er det: "The title will feature updated graphics,".

 

Nei og nei og atter dobbelt nissenei sier jeg bare, nei nei nei. Gamle klassikere skal være gamle klassikere på alle punkter. Tviler på jeg får samme Goldeneye følelsen mens jeg springer rundt i HD vakre omgivelser. Når jeg ser den choppy grafikken i f.eks Banjo kazooie så reiser hjernen min flere år tilbake i tid til N64 dagene hvor jeg koste meg med det, jeg er et barn igjen (selv om jeg slik sett er et "barn" hele tiden :whistle:). Kunne de bare lagt det ut med samme gamle grafikk så hadde det vært 100% perfekt.

 

Så derfor håper jeg og inderlig at ryktene er feil og at de egentlig kommer ut på Virtual Console, under N64 spill. Så får jeg kose meg med en skikkelig klassiker 100% fremfor 80%. Er viktig å få med seg en grafikk som stemmer overens med klassikerens tidsperiode.

Lenke til kommentar

nok ein gang einig med bear her...

 

grafikken skal ikkje forbedres...eg ser ikkje heilt meininga heller med å gjere det.

 

Dei som laster ned dette spillet har spilt goldeneye før. Dei ønskjer å spille det i opprinnelig form slik dei huksa det. grafikken blir aldri noko gears of war likevel så kvifor prøve og gjere den finare når det egentlig berre ødelegg heile sjarmen med spillet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Tror dere kan slappe av. Alle klassikerne på Arcade har blitt tilpasset HD, men felles for dem alle er at de bevarer spillfølesen/gameplay prikk lik som orginalversjonen. Selv Prince of Persia som fikk en helt ny grafikkmotor er prikk lik orginalen på alle andre måter, selv den irriterende forsinkelsen på kontrolleren ble tatt vare på. Goldeneye blir evnetuelt intet unntak vil jeg tro, men det må selvfølgelig klargjøre spillet både for widescreen og HD.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Bare rykter men dog, håper selvfølgelig de skal stemme men er det noe som irriterer meg grønt er det: "The title will feature updated graphics,".

 

Nei og nei og atter dobbelt nissenei sier jeg bare, nei nei nei. Gamle klassikere skal være gamle klassikere på alle punkter. Tviler på jeg får samme Goldeneye følelsen mens jeg springer rundt i HD vakre omgivelser. Når jeg ser den choppy grafikken i f.eks Banjo kazooie så reiser hjernen min flere år tilbake i tid til N64 dagene hvor jeg koste meg med det, jeg er et barn igjen (selv om jeg slik sett er et "barn" hele tiden :whistle:). Kunne de bare lagt det ut med samme gamle grafikk så hadde det vært 100% perfekt.

 

Så derfor håper jeg og inderlig at ryktene er feil og at de egentlig kommer ut på Virtual Console, under N64 spill. Så får jeg kose meg med en skikkelig klassiker 100% fremfor 80%. Er viktig å få med seg en grafikk som stemmer overens med klassikerens tidsperiode.

Uenig. Skal jeg spillet spillet i sin opprinnelige form, skrur jeg bare på min kjære Nintendo 64. Verre er det ikke. Nå som det kommer til XBox 360, kan jeg godt tenke meg høyere polygonantall og teksturer med høyere oppløsning. Vi må jo alle inrømme at folka i spillet ser temmelig firkanta ut? Se for dere at James Bond faktisk ser ut som Pierce Brosnan? Jeg ønsker selvsagt ikke et helt nytt spill med "moderne grafikk", men en liten ansiktsløftning hadde jeg satt pris på. Hvis ikke ser jeg ikke helt grunnen til å betale for et spill jeg allerede har kjøpt tre ganger (og spilt i hundrevis av timer). Er vi heldige får vi to utgaver: "Classic" og "Evolved" eller noe slikt. Originalspillet tar jo tross alt ikke mange megabytene (rundt 16?), så et plassproblem er det jo ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...