Big SturL Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Har lyst på noen black Tim's, men har problemer med å skaffe dette i Norge. Har noen peiling på hvem som kan selge det? Morsan skal nedover til Oslo snart, og jeg hadde tenkt å få hun til å skaffe dette for meg, hvis det finnes. Skoene det er snakk om ser sånn ut, altså Timberland 6" Premium boots black Har tenkt å ringe til Timberland-butikkene i Oslo i morgen. Lenke til kommentar
NevS123 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Har lyst på noen black Tim's, men har problemer med å skaffe dette i Norge. Har noen peiling på hvem som kan selge det? Morsan skal nedover til Oslo snart, og jeg hadde tenkt å få hun til å skaffe dette for meg, hvis det finnes. Skoene det er snakk om ser sånn ut, altså Timberland 6" Premium boots black Har tenkt å ringe til Timberland-butikkene i Oslo i morgen. Jeg har sånne i brun farge. men de er kjøpt i USA Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Å skaffe dem i brun er egentlig ikke noe stress, MEN SVART DET SKAL VISST VÆRE VANSKELIG!!! Ringte til Timberland-butikkene, og de hadde de ikke :( Jaja, får bestille fra USA el. noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå