Krankemot Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Hei, eg har ingen nynork ordbok, og det er derfor vanskeleg å rette den korte teksten eg skulle skrive som lekse til i morgen. Eg veit ikkje om det finnast nokon gode Nynorskordbok på verdsveven, men om nokon av dykker pratar nynorsk til vanleg vil det jo være ein smal sak å bare rette veldig raskt, treng ikkje være heit perfekt, men bør kanskje være betre enn slik eg skriv Oppgaven var "Skriv om ei aktivitet du likar å gjere", Og eg valgte naturlegvis å skrive om forumet ^^ Ein Aktivitet eg likar. På fritida likar eg å lese og poste på eit verdsvevforum, "Diskusjon.no"heiter det. Her kan eg lese om politikk, teknologi og andre ting som interesserer meg. Og om det er noko eg lurar på, så lagar eg bare ein ny tråd så får eg svar, ofte innan nokon få minuttar. Eg sit ofte på dette forumet fleire timer om dagen, sia det ikkje er så mange andre ting å gjere her ute på landet. Kvar dag lærar eg nye ting som er meir eller mindre nyttige å kunne, og eg les spennande historier . I tillegg er mange av menneskjene der veldig hyggelege og vaksne, og det stilles relativt høye krav til saklegheit og rettskriving. Det er eit ganske sterkt sosialt fellesskap, og vi har fleire gonger hatt møter kor vi har ete middag, og prata saman om ting som interesserer oss. Eg har vore medlem på dette forumet i over 3 år nå, og ein kan godt si at eg har blitt avhengig av å lese og skrive saman med alle ”forumvenane” mine. Innhaldet sa han at ikkje hadde noko å si, det var bare for at vi skulle få trening i å skrive nynorsk Tusen takk om nokon er villige til å hjelpe meg Endret 8. januar 2008 av Snobjorn Lenke til kommentar
snarius Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Det var ikkje mange feil i teksten din Ein aktivitet eg likar. På fritida likar eg å lese og poste på eit verdsvevforum, "Diskusjon.no" heiter det. Her kan eg lese om politikk, teknologi og andre ting som interesserer meg. Og om det er noko eg lurer på, så lagar eg berre ein ny tråd så får eg svar, ofte innan nokre få minutt. Eg sit ofte på dette forumet fleire timar om dagen, sidan det ikkje er så mange andre ting å gjere her ute på landet. Kvar dag lærer eg nye ting som er meir eller mindre nyttige å kunne, og eg les spennande historier. I tillegg er mange av menneska der veldig hyggelege og vaksne, og det vert stilt relativt høge krav til saklegheit og rettskriving. Det er eit ganske sterkt sosialt fellesskap, og vi har fleire gonger hatt møter kor vi har ete middag, og prata saman om ting som interesserer oss. Eg har vore medlem på dette forumet i over 3 år no, og ein kan godt seie at eg har blitt avhengig av å lese og skrive saman med alle ”forumvennane” mine. Denne ordboka er bra Endret 8. januar 2008 av elektronvandring Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Takk skal du ha Eg forsøkte UiO's ordbok, men det virker som om databasetenaren er nede :/ Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Hakhag, eg ser du les tråden, hald munn! :!: Endret 8. januar 2008 av Snobjorn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå