saphiens Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Som nevnt i overskriften leter jeg etter en kjøler til southbridgen på mitt EPoX 8RDA+ kort, da denne er ganske så varm! Har ikke funnet noen som passer på noen av nettbutikkene jeg kommer på i farta! Hadde vert greit å slippe å modifisere så mye! Kjøpte denne fra microplex, men den var selvfølgelig littt for liten! Tenkte jeg skulle bestille denne nå, men er ikke helt sikker... Noen som har noen tips å komme med? På forhånd takk for hjelpsomme svar. Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Zalman-ribba burde passe. Bruker selv en kjøleribbe og vifte fra et Abit KG7-lite, den ble bytta ut med den Zalman-ribba. Du kan selvfølgelig ikke bruke lange PCI-kort der ribba er, men det visste du sikkert. Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Zalman ribba kjøler bra. Bruker denne som prosessorkjøler på en gammel pentium 233. En 80 mm vifte blåser på. Temp ligger på ca 30-40 grader. Lenke til kommentar
Nitro^ Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Hvilken kjøling du skal bruke får vel være litt opp til andre å avgjøre! Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 Hvilken kjøling du skal bruke får vel være litt opp til andre å avgjøre! Bra at du endelig har kommet deg inn på forumet Vidjen, men hold deg til tema!! Snakkes i mårra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå