657 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Eg finn ikkje ut korleis eg tar eit SS med bærbar PC. Eg ser "prt sc" knappen oppe i høgre hjørne, men finn ikkje ut korleis eg tar eit SS. Kan nokon hjelpa meg? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Trykk på den 1 gang, så går du inn på paint og velger "LIM INN". Slik gjør jeg det hvertfall. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kansje må du holde inne FN knappen samtidig, hvis den er lilla (kan være andre farger også) Lenke til kommentar
657 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Ja eg gjer det på den stasjonære PC. Men på bærbaren står print screen knappen inni ein rektangel, utanfor er det "insert". (på samme knappen) Kansje må du holde inne FN knappen samtidig, hvis den er lilla (kan være andre farger også) FN knappen? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ja eg gjer det på den stasjonære PC. Men på bærbaren står print screen knappen inni ein rektangel, utanfor er det "insert". (på samme knappen) Kansje må du holde inne FN knappen samtidig, hvis den er lilla (kan være andre farger også) FN knappen? Hold inne ALT, ALT Gr, CTRL.... prøv å hold en av de inne mens du trykker Prt SC. Lenke til kommentar
657 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Ja eg gjer det på den stasjonære PC. Men på bærbaren står print screen knappen inni ein rektangel, utanfor er det "insert". (på samme knappen) Kansje må du holde inne FN knappen samtidig, hvis den er lilla (kan være andre farger også) FN knappen? Hold inne ALT, ALT Gr, CTRL.... prøv å hold en av de inne mens du trykker Prt SC. Det går ikkje. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hvilken bærbar er det du har? Lenke til kommentar
OstePåPp Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 trykk hold "fn"(den pleier å sitte nederst i venstre hjørne på tastauret) knappen inn mens du trykker på "prt sc" Lenke til kommentar
657 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Takk! Det var "fn" knappen eg måtte bruka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå