ophylicious Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Heisann! Jeg har et Logitech Z680 5.1 system som jeg har hatt i noen år nå. Her om dagen så røyk sikringa som sitter i suben. Dette er en glass sikring på 1,6 amper tror jeg. Uansett, jeg skifta den ut med en på nøyaktig samme effekt. Setter i strøm, skrur på bryter og poff sier det. Så ryker sikringen igjen. Tenkte jeg skulle prøve en sikring med større effekt. Kjøpte det og det samme skjedde igjen. Har testa suben flere plasser for å sjekke om det kunne være en feil med selve stikkontakt høltingen Men, det samme skjer igjen og igjen. Hva kan være feil? Noen tips eller triks? Jeg synes det er greit med annen lyd enn headsett Skulle det være noe jeg har glemt å nevne, bare spør. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Siden sikringen ryker vedder jeg på at det er kortslutning en plass etter glassikringen, eller en komponent som er ødelagt som gjør at den trekker mer strøm enn vanlig. Du kan jo feilsøke med å pipe/ohme med multimeter (hvis det er noe kretskort e.l. der) og sjekke at ingen ledninger kommer borti hverandre. Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Hadde jeg enda hatt det så. Vet ikke, men det er sikkert noe kretskort. Må i det tilfelle åpne dritten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå