Gjest member-97590 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det eg liker best på rommet mitt, må være den fantastiske koslige, men også bråkende pcen min, sammen med skjermen, og musa. Senga mi er også relativt god, men går for pc, skjerm og mus! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hm, det jeg liker best på mitt rom, må være anlegget, bestående av Cambridge receiver (den på avatarbilet), og frontene som er et par CV VE-8. Har blitt mange fine kvelder med musikk på solid nivå med disse ja. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Helt klart puta mi! Får ikke sove uten. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 TVen min, uten tvil. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Kan jeg forstå, var en fin TV. Lenke til kommentar
christerjor Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Det runde fine Cola skiltet mitt som henger på veggen Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Gief Digger Cola over alt Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Det runde fine Cola skiltet mitt som henger på veggen Hadde jeg bare vært smart nok å kjøpt et selv når vi var i Barcelona hadde nok det vært yndlingsobjektet på rommet mitt også. =P Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 hos meg er det enten pcen med høytalerne eller bassen min. Vanskelig valg egentlig. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 PC-en. Det er jo stort sett det eneste på rommet som blir brukt. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg liker det fine glass skrivebordet mitt hvor jeg har datautsyret på. Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Åå det er så mye Det søte, røde, lille kjøleskapet mitt på pc-bordet, popcorn-bøtta mi med samlingen av Cola-korker, det SVÆRE påskeegget, den bittelille, klassiske cola-flaska fra en annen tid som står i vinduskarmen, udrikkbar, men likevel pen. Og for ikke å glemme, den 32 tommers flatskjermen min... Lenke til kommentar
Snagga Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 er litt vansklig detta =\ Må nok egentlig si senga, har pcen og annlegget osv på rommet, men fortsatt så er senga best MEN, pcen kommer på en sterk andreplass jaja kommer det inn en prosjektor, så er vel valget ganske klart Mvh Snagga Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 Min liste nå: 1. PC-en, skal snart kjøpe ny igjen. 2. PC-stolen, vet ikke hvor mange timer jeg har sitti i den etter at jeg kjøpte den men det er mange. 3. Senga. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Mange som sier sengen sin. Skulle ønske det var det samme hos meg, men dessverre har jeg ikke den største og diggeste sengen på markedet. Skal jeg være helt ærlig så må det nok være dataen min. Oppgradert for noen måneder siden, og den funker helt perfekt. Skal det være noe mer må det isåfall være ovnen min. Varmes opp fort, og utrolig digg å legge bena sine på. Vet ikke om det er så mye mer egentlig. Stolen kanskje? Digg den også da. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Ettersom jeg nå har fått nyheten om at det står å venter en ny 120cm bred seng til meg hjemme, så må jeg si den. Har overlevd med 70cm bred seng lenge nok nå! Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg liker anlegget mitt: http://www.hifiklubben.no/produkter/stereo...concept_1__.htm Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 Og snart liker jeg PC-ene mine, skal få satt opp 2 til Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Og snart liker jeg PC-ene mine, skal få satt opp 2 til smile.gif Driter du penger eller? :!: Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Og snart liker jeg PC-ene mine, skal få satt opp 2 til smile.gif Driter du penger eller? :!: Hva skal han med dem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå