Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Hva liker du best på rommet ditt?


Anbefalte innlegg

Tenkte vi kunne ha en tråd hvor du nevner hva du liker best på rommet ditt.

Altså soverommet, begrunn hvorfor du liker akkurat den tingen.

Det er lov til å nevne flere enn en ting men det finns jo grenser for hvor mye.

 

Regler

 

Regler:

 

Ingen off-topic: I denne tråden stiller man spørsmål om snedige ting man lurer på, og svarer på disse. Man diskuterer ikke gårsdagen med konen, eller hvilket skjermkort som er best. Hold dere til emnet i tråden.

 

Ingen flooding: For at tråden ikke skal bli rotete så skriv hva du liker best på rommet ditt og ikke bare kommenter hva de andre har skrevet de liker best.

 

Retningslinjene og netikette: Retningslinjene og netikette gjelder selvfølgelig i denne tråden som alle andre steder på forumet. Om dere ikke har lest dem er dette et godt tidspunkt å gjøre nettopp det.

 

Kan si vis du likte den tingen en annen person liker best på rommet sitt men begrens det.

 

 

Så da starter jeg;

Akkurat nå liker jeg pc stolen min best på rommet, den gamle jeg hadde sang på siste verset så måtte kjøpe en ny en. Det er den eneste tingen på rommet mitt som viser velstand :p Derfor liker jeg den :p

 

Og da kan neste fortsette :)

Endret av Blink-182
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

På soverommet hjemme er det senga mi jeg liker aller best. Stor kontinentalmadrass med sorte gardiner rundt og stæsj. Perfekt for å gjemme seg bort fra verden utenfor. Kniv under puta, sammen med en større skiftenøkkel og balltreet innen rekkevidde. Klar til å angripe hvem enn som vekker meg ^^

 

 

Her på hybelen er det vel lakenet jeg liker best.

Det er så mykt og godt. Over 20 år gammelt, velbrukt og utvaska.

 

Herlig. Har mange gode minner fra barndommen i det :love:

Lenke til kommentar

jeg kommer til og elske filmoppsettet mitt når det er på plass..

fixer nemlig 43# inn på rommet ved siden av en xps 15" laptop og en 22" pc skjerm.

laptopen har HDMI ut så skal laste HD/Blu-ray filmer som bare det og se de i HD<3 kvalitet.

om jeg er heldig får jeg også sorround oppsett med på dealen :)

kommer til og bli dritbra!!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Det så litt trangt ut med det pc-bordet :|

Trykk på "Mitt Kommandosenter" i signaturen. Det er mer en god nok plass. Jeg greier fint en "wheelspin" med stolen min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...