Sewero Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Tenkte vi kunne ha en tråd hvor du nevner hva du liker best på rommet ditt. Altså soverommet, begrunn hvorfor du liker akkurat den tingen. Det er lov til å nevne flere enn en ting men det finns jo grenser for hvor mye. Regler Regler: Ingen off-topic: I denne tråden stiller man spørsmål om snedige ting man lurer på, og svarer på disse. Man diskuterer ikke gårsdagen med konen, eller hvilket skjermkort som er best. Hold dere til emnet i tråden. Ingen flooding: For at tråden ikke skal bli rotete så skriv hva du liker best på rommet ditt og ikke bare kommenter hva de andre har skrevet de liker best. Retningslinjene og netikette: Retningslinjene og netikette gjelder selvfølgelig i denne tråden som alle andre steder på forumet. Om dere ikke har lest dem er dette et godt tidspunkt å gjøre nettopp det. Kan si vis du likte den tingen en annen person liker best på rommet sitt men begrens det. Så da starter jeg; Akkurat nå liker jeg pc stolen min best på rommet, den gamle jeg hadde sang på siste verset så måtte kjøpe en ny en. Det er den eneste tingen på rommet mitt som viser velstand Derfor liker jeg den Og da kan neste fortsette Endret 10. januar 2008 av Blink-182 Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg liker sofaen min veldig godt! Bare å sitte/ligge og slappe fulstendig av med en god film ! Lenke til kommentar
freke Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 På soverommet har jeg kun ei seng, så det blir et litt kjedelig svar. Men jeg er relativt happy med peisen på stua. Lite som slår peiskos på vinterkveldene Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Hva :o Har du bare en seng på rommet? Jeg har masse her. Rommet mitt er 3m x 4m så er plass til en del og det er fullt nå. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Har et soverom med klær og slikt, men er aldri der når jeg ikke sover, mest fordi dataen er oppe og rommet er kaldt fordi jeg liker det slik når jeg sover. Så må vel si at jeg liker senga best! Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 På soverommet har jeg kun ei seng, nattbord og klesskap.. så må vel si senga da. Har tingene jeg liker best i stua ettersom det er der jeg oppholder meg mestparten av tiden jeg er hjemme og våken. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg ELSKER mitt nye pc-setup.. med den nye dell xps m1530 laptopen og en ny digg 22" seundær skjer. -PixlFace Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Har ett ganske stort rom med DVD spiller og flatskjerm. Senga er vel det aller beste, men det ruller ivei en del filmer før man legger seg. Endret 11. januar 2008 av Lakus Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Ramones og Black sabbath plakatene mine ^^! Lenke til kommentar
katet Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Vel så lenge PC `en er innomhus s er det vel den. Elles så veit eg ikkje kva som scorar høgt.. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Må vel være min nye PC. Kjempedeilig iforhold til skolepc:) Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jo, Også liker jeg rock n' roll leksikonnet mitt fra 1980 ! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Må si jeg er ganske glad i min 240x200cm seng. Stor, digg og varm. Og perfekt for filmkos. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 På soverommet hjemme er det senga mi jeg liker aller best. Stor kontinentalmadrass med sorte gardiner rundt og stæsj. Perfekt for å gjemme seg bort fra verden utenfor. Kniv under puta, sammen med en større skiftenøkkel og balltreet innen rekkevidde. Klar til å angripe hvem enn som vekker meg ^^ Her på hybelen er det vel lakenet jeg liker best. Det er så mykt og godt. Over 20 år gammelt, velbrukt og utvaska. Herlig. Har mange gode minner fra barndommen i det Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Senga mi! Den er gigantisk, myk, trofast og klager ikke uansett hva jeg gjør (sikler etc). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Jeg liker best PC-kroken min. EDIT: Det er jo fordi jeg trives der. Endret 6. februar 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Det så litt trangt ut med det pc-bordet :| Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 jeg kommer til og elske filmoppsettet mitt når det er på plass.. fixer nemlig 43# inn på rommet ved siden av en xps 15" laptop og en 22" pc skjerm. laptopen har HDMI ut så skal laste HD/Blu-ray filmer som bare det og se de i HD<3 kvalitet. om jeg er heldig får jeg også sorround oppsett med på dealen kommer til og bli dritbra!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det så litt trangt ut med det pc-bordet :| Trykk på "Mitt Kommandosenter" i signaturen. Det er mer en god nok plass. Jeg greier fint en "wheelspin" med stolen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå