EC Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Vi har testet nok en Rheobus. Denne gangen en kjekk liten sak som får plass i en 3 1/2" brønn. Noe for dere med få 5 1/4" brønner? Artikkelen finner du her. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Dødsbra! Har selv mistet lokket til floppy-brønnen min, så har stappet inn en ødelagt diskettstasjon der... Nå skal det handles på 3dFxCool! Fin artikkel, Yummy! :-) Lenke til kommentar
drbass Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Var glad jeg kjøpte sun beams sin jeg Men hvor har du fått den miderste reobusen fra? Vantec eller hva den het Lenke til kommentar
mortizz Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 har selv vurdert å kjøpe den lille, men fikk litt lyst på den midterste, vantec eller hva den nå het. hvor får man tak i en sånn da?? har sjekket micrplex, 3dfxcool og netconnection. må man bestilla fra tyskland eller no sånt?? Lenke til kommentar
mortizz Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 ps. går det an å slå av alle kanalene helt med den midterste? det går ihvertfall ikke an med den lille. det er litt dumt! Lenke til kommentar
EC Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 Den midterste rheobusen får dere pent vente på. Review kommer, det lover jeg. Lenke til kommentar
mortizz Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Den midterste rheobusen får dere pent vente på. Review kommer, det lover jeg. uhm, kan du gi meg en dato? Lenke til kommentar
flaxlodd Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 jeg har den, og er generelt fornøyd.. men går det an å modde den til å slå av kanalene, og heller ha en lavere max-spenning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå