balle3201 Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 HJELP! Hei, jeg har et forholdsvis "gammelt" Geforce2 MX 400 Skjermkort med Tv-out!Jeg har prøv å koble pc'en til TV flere ganger og får alltid frem bildet!Det er kvaliteten som er problemet!! Tingen er det at jeg faktisk får et mer stabilt og klarere bilde med composite-kabel i forhold til s-vhs, og dette strider jo imot fakta om hva som er best av disse to!Når jeg bruker s-vhs(som jeg helst vil bruke)får jeg et diffust og uklart bilde, med mye støy, dvs skråe "streker" over hele skjermen. Imotsetning får jeg, utifra omstendighetene, et "MYE" bedre bilde med composite!(Og det er en billigkabel)! TV'en (Toppmodell fra Philips) er selfølgelig ikke problemet, og heller ikke s-vhs kabelen.Den har jeg testet direkte fra DVD og inn på front Y/C på tv'en, og det ga et klart og tydelig bilde! Lurer derfor på om det er noen andre som har erfaring med det samme?? Har en liten mistanke om at skjermkortet mitt rett og slett er for dårlig eller foreldet og bør byttes ut....... Håper noen kan gi meg en tilbakemelding på dette! Er fullt klar over at skjermkortet ikke er/var plukket fra øverste hylle, og at dette gjerne er problemet! balle3201 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Har du husket å stille om signalet ut fra composite til svhs da? Jeg fikk sort/hvitt på composite helt til jeg stillte om signalet fra svhs til composite på et tilsvarende kort. Lenke til kommentar
striky Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Kan jo hende S-video-utgangen på skjermkortet er defekt også da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå