jacoP Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg har lest ut "TRBNGR - sagaen om denimfolket" av Håkon Moslet og jeg likte boken svært godt. Det kan kanskje ha noe med at jeg er så facinert av bandet, men alikevell likte jeg banbbiografien godt og jeg kan tenke meg at jeg kan like andre bøker i samme sjanger. Vet folket om noen biografier å anbefale? Jeg har hørt mye godt om både biografien til Mötley Crüe og Jokke. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 "The Clash - Return of the last gang in town" av Marcus Grey. Utrolig god bandbiografi, synes nå jeg. Lenke til kommentar
catolap Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg har hørt mye godt om både biografien til Mötley Crüe og Jokke. Les begge Mye artig i Mötley-boka hvertfall. Jokke-boka er også meget god. Ellers vil jeg anbefale Kaizers-bio'n. Mener den heter Kontroll på kontinentet.. Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Lemmy's White Line fever er god, men handler egentlig ikke om et band, men om en person. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Takker for alle tips. Jeg tror jeg starter med Jokke og Mötley og evt leser Lemmy og The Clash sine biografier etterpå Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Mötley-biografien heter "The Dirt" og er skrevet av Neill Strauss, hvis dette hjelper. Anbefales. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Lemmy's White Line fever er god, men handler egentlig ikke om et band, men om en person. Den er morsom å lese. :!: Endret 17. februar 2008 av PiratKamerat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå