Gå til innhold

Hvem skal til TG03?

KjellV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan er det der egentlig? ALdri vært der jeg. Har hørt om folk har blitt "rana" for ram og grafikk kort osv.. Men er det verdt å dra oppover?

Første gang jeg var på TG (1999) så ble skjermen til de som satt rett bak meg bøffa .. en Feit Gris kom bare å gikk opp gangen der tok tak i skjermen og gikk ...

de fik skjærmen tilbake igjen (heldigvis for de) etter 3 dager ... men de kunne ha fått den tilbake 1 time etter den ble bøffet

Tyven ble bustet med mase tyvegods der og Skjærmen lå hos vakta helt de fikk bevis på at de eide den ...

...... Ja

...............

og en bøffa mobilen til en jeg kjenner der i fjor ...

men det var billig mobil såååå..

Lenke til kommentar
Jeg skall ikke til TG i år, heller ikke neste år....Men året dæretter!

Skall på et mindre dataparty kaldt XenoX i steinkjer i år.

Bra dataparty det også, Størst må ikke altids være best vettu :lol:

Riktig det.. Størst MÅ ikke alltid være best.. men jeg tror allikevel at TG overgår alt som finnes av LAN... 8)

..vil ha bilett jeg.. :(

Lenke til kommentar

Jeg skal til TG før aller første gang, og ser virkelig fram til det. En av grunnene er at det skal holdes compo i UT2003. INGEN av de LANene jeg hittil har vært på har arrangert compo i dette spillet, det er bare CS, CS og atter CS det går i (+ noe WC3, BF1942, Q3A...).

Dessuten er dette også en bra anledning å brife litt med min casemodda Shuttle XPC SB51G, les mer om dette her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...