bjaa Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Det er det at muttern syns det er langt å dra med pcen og at hu ikke gidder å kjøre ditt...Har årøvd å fortalt henne om buss og tog, men neida! Ble piss sur på henner i går! Lenke til kommentar
Laka Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg skal på TG03 8) Det blir min første gang. Lenke til kommentar
3PM Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Jeg har lyst, men er det ikke utsolgt a? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Det er utsolgt, og ja, jeg skal! Klarte å bestille 10 biletter, gjett om endel kompiser som ikke klarte ble glade Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 nei.. det er ikke utsolgt.. første del av billettene er utsolgt.. andre del blir lagt ut for salg når utenlandssalget og betalingsfristene er gått ut.. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Hehe, jeg skal dit med klanenlanet "mitt"... Åååh! jeg hater en av de jeg skal dit med!!! Grrrrrrrrrrrr! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Hvordan er det der egentlig? ALdri vært der jeg. Har hørt om folk har blitt "rana" for ram og grafikk kort osv.. Men er det verdt å dra oppover? Lenke til kommentar
Domino Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 urban legends.. kan ikke tenke meg annet.. ved mindre ram'en eller grafikk-kortet lå løst på bordet da, hvilket er utrolig lite smart. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Hvordan er det der egentlig? ALdri vært der jeg. Har hørt om folk har blitt "rana" for ram og grafikk kort osv.. Men er det verdt å dra oppover? Første gang jeg var på TG (1999) så ble skjermen til de som satt rett bak meg bøffa .. en Feit Gris kom bare å gikk opp gangen der tok tak i skjermen og gikk ... de fik skjærmen tilbake igjen (heldigvis for de) etter 3 dager ... men de kunne ha fått den tilbake 1 time etter den ble bøffet Tyven ble bustet med mase tyvegods der og Skjærmen lå hos vakta helt de fikk bevis på at de eide den ... ...... Ja ............... og en bøffa mobilen til en jeg kjenner der i fjor ... men det var billig mobil såååå.. Lenke til kommentar
Odden Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 jeg skal absolutt ikke til tg... da måtte jeg kjøpte minst 200gb til i lagringsplass Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Jeg fikk ikke bilett Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 Jeg har Logitech Cordless Desktop Optical. Er det stor sjangse for at noen kommer å stikker av med musa/tastaturet mens jeg sover/er på do/i det hele tatt ikke er til stede? Lenke til kommentar
sparuten Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Jeg skall ikke til TG i år, heller ikke neste år....Men året dæretter! Skall på et mindre dataparty kaldt XenoX i steinkjer i år. Bra dataparty det også, Størst må ikke altids være best vettu Lenke til kommentar
Domino Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 jeg skal absolutt ikke til tg... da måtte jeg kjøpte minst 200gb til i lagringsplass heh.. javel? Så eneste årsak til å dra på party er å kopiere? Lenke til kommentar
Domino Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Jeg skall ikke til TG i år, heller ikke neste år....Men året dæretter!Skall på et mindre dataparty kaldt XenoX i steinkjer i år. Bra dataparty det også, Størst må ikke altids være best vettu Nei, men i TG's tilfelle er det det 8) Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Jeg skall ikke til TG i år, heller ikke neste år....Men året dæretter!Skall på et mindre dataparty kaldt XenoX i steinkjer i år. Bra dataparty det også, Størst må ikke altids være best vettu Riktig det.. Størst MÅ ikke alltid være best.. men jeg tror allikevel at TG overgår alt som finnes av LAN... 8) ..vil ha bilett jeg.. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Jeg skal til TG før aller første gang, og ser virkelig fram til det. En av grunnene er at det skal holdes compo i UT2003. INGEN av de LANene jeg hittil har vært på har arrangert compo i dette spillet, det er bare CS, CS og atter CS det går i (+ noe WC3, BF1942, Q3A...). Dessuten er dette også en bra anledning å brife litt med min casemodda Shuttle XPC SB51G, les mer om dette her. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Hei CFD! Har du fremdeles lyst har du lov Har fremdeles ein bilett til deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå