Gå til innhold

Hvem skal til TG03?

KjellV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Eg skal på The Gathering 2003 på Hamar.Eg har vært der sidan 1998.Så det har blitt ein tradisjon.Fekk tak i bilettar forholdsvis raskt i går.

Eg kjøpte ein bilett ekstra i tilfelle nokre fra forumet eller #hw.no@undernet ikkje fekk tak i bilett.Det er også andre fra forumet/#hw.no@undernet som sikra seg fleire biletter av samme grunn.

Lenke til kommentar

jeg SKAL på TG, ingenting kan holde meg tilbake:D

har tatt fri fra jobben den perioden også :smile:

fikk kjøpt billetter klokka 20.30 i går til meg og min broder og bestilte bussplass, alt er klart, må bare skrape sammen noen slanter til jeg skal nedover :woot:

Lenke til kommentar
Hadde jeg fått lov skulle jeg dratt, men det er så langt unna Skien!

kebab bor jo der og det er jo ikke særlig langt da. Når vi begynner og snakke om vestlandet eller Nordnorge da er det noe annet ,men skien er ikke Såå langt fra Hamar.

Hassan: Kanskje jeg kan kjøpe en bilett fra deg. Tror jeg kan bli sponset med 400kr av noen personer fordi jeg skal fylle opp hardiskene dems...

(Det er jo positivt for allesammen)

Lenke til kommentar

litt enig med CFD.. skien-hamar er ikke så ille.. 4 timer i bil? erke værre enn fra arendal til oslo det! selv skal jeg kjøre 6 timer.. uten lappen :wink:

men det går vel en buss som tar med seg folk fra stavanger og bortover langs kysten? jeg tok den første året, var ganske greit.. hvis vi ser bort ifra at jeg var eneste jente på hele bussen og følte meg smådum :oops:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...