KjellV Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Hvem av dere skal til TG03? Jeg skal sansynligvis.. (har bilett(er) Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Jeg skal nok ikke... er ikke den med mest penger her i verden. Pluss at jeg ikke er verdens største GAMER.. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 neh, jeg skal ikke dit. tar heller en tur til syden uka før påske Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 jeg skal ... IKKE! mohahaha! . Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Ikke jeg heller.. Sier som Telcontar.. aim not a læn mæn Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Han spurte vel om hvem som skulle? Ikke ikke skulle? Vel, /me skal. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Hadde det vært i Oslo ville det nok vært litt enklere og komme ditt, men det er ikke verdt og betale 1300kr elns for 4-5dager oppe på TG. Jeg sender opp fettern min med en STOR hardisk jeg. Jeg skal styre hans PC remote Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Har veldig lyst, det er en mulighet for å vise fram modden min som er den kuleste i notodden ihvertfall . Men med kone pone to skrikerunger og tom pung så tviler jeg sterkt. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 e ska e ska!! *glede seg veldig* har tilogmed biletter! wohoo!! Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Hei! Eg skal på The Gathering 2003 på Hamar.Eg har vært der sidan 1998.Så det har blitt ein tradisjon.Fekk tak i bilettar forholdsvis raskt i går. Eg kjøpte ein bilett ekstra i tilfelle nokre fra forumet eller #hw.no@undernet ikkje fekk tak i bilett.Det er også andre fra forumet/#hw.no@undernet som sikra seg fleire biletter av samme grunn. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Jepp, jeg skal på TG! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Hadde jeg fått lov skulle jeg dratt, men det er så langt unna Skien! Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 JEG SKAL!!! *glede seg veeeldig* (Firsttimer... ) Lenke til kommentar
xthal Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 jeg SKAL på TG, ingenting kan holde meg tilbake:D har tatt fri fra jobben den perioden også :smile: fikk kjøpt billetter klokka 20.30 i går til meg og min broder og bestilte bussplass, alt er klart, må bare skrape sammen noen slanter til jeg skal nedover Lenke til kommentar
CFD Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Hadde jeg fått lov skulle jeg dratt, men det er så langt unna Skien! kebab bor jo der og det er jo ikke særlig langt da. Når vi begynner og snakke om vestlandet eller Nordnorge da er det noe annet ,men skien er ikke Såå langt fra Hamar. Hassan: Kanskje jeg kan kjøpe en bilett fra deg. Tror jeg kan bli sponset med 400kr av noen personer fordi jeg skal fylle opp hardiskene dems... (Det er jo positivt for allesammen) Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 litt enig med CFD.. skien-hamar er ikke så ille.. 4 timer i bil? erke værre enn fra arendal til oslo det! selv skal jeg kjøre 6 timer.. uten lappen :wink: men det går vel en buss som tar med seg folk fra stavanger og bortover langs kysten? jeg tok den første året, var ganske greit.. hvis vi ser bort ifra at jeg var eneste jente på hele bussen og følte meg smådum :oops: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Skulle egentlig komme med en morsom (spydig komentar ,men jeg skal styre meg) Men det går en buss fra Eikelandsosen for 1300kr inkl bilett. Det frister kanskje litt det ,men jeg skal prøve og få det billigere. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg skal på TG03 ja Lenke til kommentar
eught Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Bare det blir minst 20 påmeldte på bussen jeg skal ta fra Bergen så kommer jeg . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå