Retouch Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg er ikke akkurat fan av skolen, men går på den hver dag untatt når jeg er syk.. Jeg går nå i 10ende og nærmer meg søking på videregående.. og har 3.6 i snitt.. Folk sier jeg trenger 4 og over for å komme inn der.. men jeg får det ikke til! Prøver alltid å skjerpe meg i timene osv... men jeg føler at det er for mange mennesker der også har jeg jo vennene mine der og det er alltid noe jeg har å fortelle de.. Jeg hater karakterer.. hvordan kan lærerne vite ditt og datt om det jeg vet? Jeg skal søke på medier og kommunikasjon siden jeg vil veldig! veldig! gjerne bli fotograf.. vil dø for det faget.. Men greier aldri å være skikkelig innstilt på skolen.. det er for mange der.. og så høylytt.. vi er 100 elever delt opp i a,b,c,d,e,f... jeg går i e klassen og der er det 17 stykker.. vi har noen i klassen som for 5-6 i klassen og er liksom engler... mens jeg vil så gjerne forbedre meg, men får det ikke til! Hadde jeg vært totalt isolert fra vennene mine og alle andre på skolen og sittet på et rom alene vet jeg at jeg hadde greid alt! Sitter jeg alene på skolen vet jeg at jeg får jobben gjort, siden jeg satt igjen en dag og da var arealet helt stille og ingen sjel å se.. da fikk jeg gjort mye.. men jeg vil ikke sitte igjen på skolen vær dag siden jeg er avhengi av buss.. Jeg synes lærerne gir karakterer på hvordan vi er i times selfølgelig.. men de vet ikke at jeg jobber best alene? På medier og kommunikasjon tror jeg de ser litt på kunst og håndtverk karakteren min og om jeg har fantasi og kreativitet? Jeg tar bilder på hjemmebane.. men hvordan skal lærerne mine vite dette? hvordan i f kan de gi meg karakter på hvor bra jeg er på hjemmebane? hvor høyt jeg elsker fotografi! Mitt andre problem er at jeg ikke for til å gjøre noe lekser hjem...Sitter helt alene her men hjemme får jeg ikke den skole følelsen og jobbe følelsen....hjelp? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Skjønner åssen det er.. Kom inn på media med 4,5 i snitt.. De ser dessverre bare på snittet, men jeg råder deg til å snakke med rådgiver.. Kanskje han\hun kan hjelpe deg.. Skaffe deg ekstra med undervisning og hvis ikke, gjøre sånn at du ikommer inn på særskilt.. at du ikke er så flink, men kommer inn fordet.. Kom igjen.. halvt år igjen.. Jobb ekstra hardt så går det bra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå