Goliath Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 12 måneder har gått, byttet til OneCall og ønsker å benytte min Tele2-låste telefon. Hvor hos Tele2 finner jeg den operatørlåskodeåpnegreiefeltet? Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det er gjort så genialt at du må ringe kundeservice;) Lenke til kommentar
HaraldCL Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ringe er nøkkelordet. Ikke bruk epostmuligheten på hjemmesiden deres, der svarer de aldri. Er forøvrig litt morsomt at de linker til Telenors og Netcoms sider for å hente ut låsekoder under linken om låsekoder på support-sidene. Sleipt mener jeg selvfølgelig. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Sleipt mener jeg selvfølgelig.Hvorfor er det sleipt? Er jo ikke Tele2 sin oppgave å hjelpe Telenor/Netcoms kunder å bli kvitt låsen (ikke har de mulighet for det heller). Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Er akkurat det som er sleipt. Dei ynskjer å "hjelpe" Telenor/Netcom kundar til å bli kvitt operatørlåsen så dei kan bli Tele2-kundar, medan deira eigne kundar altså må ringe Tele2 for å bli kvitt operatørlåsen til Tele2. Endret 10. januar 2008 av torbjornen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå