Akidon Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Jeg har som mange andre "fritidsproblemer". Men som mange andre på forumet har jeg internet Det er mye man kan gjøre på internet. Og diverse "leker" på forum og over msn er noe av det. Så kom med forslag til hva man kan finne på! Endret 10. januar 2008 av Akidon Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Hvorfor leker MSN anyone, og hva slags lek er det egentlig? Endret 8. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Nettsex er gøy. Tenkte mer ett eller annet sånn små oppgaver liksom. Schjellin: Ja kan funke Vil ha mer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Hvorfor leker MSN anyone, og hva slags lek er det egentlig? Lurer jeg på også. Dette er vel brudd på 3-ordsregelen? (Beklager at jeg bidrar med så mange leker, men dette har plaget meg en stund) Endret 8. januar 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Tja lurer igrunn litt jeg også... Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er det ikke noe minesveiper greier dere kan spille mot hverandre da? Eller dere kan spille bondesjakk? | | ----|---|--- | | ----|---|---- | | Lenke til kommentar
BlåseJobb Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Quiz er gøy!! En spør spørsmål andre svarer. Google er nono!! Endret 8. januar 2008 av BlåseJobb Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Går ann å tenge på msn, og de andre gjetter hva det er.. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Quiz er gøy!! En spør spørsmål andre svarer. Google er nono!! Jepp, husk å velg ditt tema når du spør, feks PC. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Oh yes jeg ser det for meg nå. Quiz som handler om pc. Og så har vi webcam på og må ta et plagg for hvert svar som er feil. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvorfor leker MSN anyone, og hva slags lek er det egentlig? Er det bare jeg som ikke skjønte den setningen der? :!: Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvorfor leker MSN anyone, og hva slags lek er det egentlig? Er det bare jeg som ikke skjønte den setningen der? :!: Er den så vanskelig å forstå da? Men henger meg på Skarstad, msn leker anyone? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvorfor leker MSN anyone, og hva slags lek er det egentlig? Er det bare jeg som ikke skjønte den setningen der? :!: Nei Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nesten litt skremmende at folk som går på videregående/er ferdig der ikke skjønte det. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 måtte lese setningen noen ganger men tok den til slutt ;p og hva er galt med de lekene som allerede er på msn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå