huldal Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg holder på å lage meg hjemmekino i kjellerstua og jeg har planer om å kjøpe meg en dvdspiller med Blu-ray støtte, og da kom jeg på at kanskje jeg like godt kan kjøpe en PS3 i staden for.... Er dette en fullverdig erstatning med tanke på lyd og bilde? Kan jeg "ta opp" tv program med ps3'en? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det kommer vel snart en tv modul til PS3 med mulighet for opptak. Men jeg har nok ikke enda fjernet HTPC-en. Men ikke lenge til PS3 er en fullverdig erstattning Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 PS3 støtter nye lydformat, og blu-ray spilleren har danket ut mangen andre blu-ray spillere. Hadde ikke tvilt et sekund, selv om jeg "aldri" sku spillt på den så hadde jeg kjøpt ps3 grunnet media centre mulighetene og blu-ray spilleren Lenke til kommentar
huldal Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 kan man legge divx filer på hdn? og spille dem av? Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 kan man legge divx filer på hdn? og spille dem av? Jepp. De aller fleste divx og xvid filer funker Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Ja, den nyeste oppdateringen lar deg spille divX-filer edit: firetrucken var først Endret 8. januar 2008 av BigFatty Lenke til kommentar
huldal Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Kan man titte på nrk-nett-tv med ps3? Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 PS3 er svært god både som Blu-ray- og oppskalerande DVD-spelar, so eg trur du vil bli nøgd. På årets CES kom det forresten fram at Sony planlegg å oppgradere Blu-ray-støtta til PS3 vidare til profil 2.0. Eg trur der er ein del som kjøper PS3 primært som film-avspelar. Kay Lenke til kommentar
huldal Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Er det sånn og forstå at PS3 m/40 gb disk er ikke kompatibel med ps2 spill? Medan PS3 m/60 gb er kompatibel med ps2 spill? Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Er det sånn og forstå at PS3 m/40 gb disk er ikke kompatibel med ps2 spill? Medan PS3 m/60 gb er kompatibel med ps2 spill? Det er korrekt. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Du kan kjøre Linux på PS3, noe som betyr at den kan bli en bra erstatning for htpcen. Skal det ikke komme "tv-kort" også? Lenke til kommentar
huldal Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Er ps3 "sonefri"? Kan jeg bestille Blu-ray filmer fra USA og spille dem av på en "norsk" ps3? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Blu-Ray er ikke sonefrie, mens spilla er. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 NOEN blu-ray er ikke sonefrie heter det... Lenke til kommentar
mESA Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 kan man legge divx filer på hdn? og spille dem av? Jepp. De aller fleste divx og xvid filer funker HVordan legge over filer til PS3'en?:o Lenke til kommentar
huldal Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Dette er et lite skudd i mørket..... men kanskje gjennom usb porten? Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 kan man legge divx filer på hdn? og spille dem av? Jepp. De aller fleste divx og xvid filer funker HVordan legge over filer til PS3'en?:o Via et minnekort, ekstern harddisk eller fra en annen PC via et medieserver-program som f.eks. TVersity. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ser at mange brukere på AVforum lovpriser DVD oppskaleringen til Ps3. Flere har 2-3 k oppskalleringsdvdmaskinen, men Ps3 knuser disse ved DVD oppskalering. Ved avspilling av Blu-Ray er også Ps3 oppe i toppen, og Ps3's blu-ray sw blir hele tiden oppdatert. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 kan man legge divx filer på hdn? og spille dem av? Jepp. De aller fleste divx og xvid filer funker HVordan legge over filer til PS3'en?:o Er bare å overføre ved hjelp av en ekstern harddisk Lenke til kommentar
mESA Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Har ikke ekstern HD, så får vel lete frem minnekort og zipe filmer etc. i deler Edit: Og et spørsmål: Blir bildekvaliteten på Blu-ray bedre enn DVD om man viser på vanlig TV? Non-HD liksom. Endret 10. januar 2008 av mESA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå