crazylazy Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg har et speedtuch modem, linjen er fra telenor. For en stund siden har alle porter blitt blokkert (ikke alle men nært, port 80 er åpen). Det er ca noen månder siden det begynte. Det er ikke bare ingående som er problem. Irc, steam, bitorrent, ftp praktisk talt alt jeg har testet som går igjennom spessielle porter. Modemet er ikke satt til å forwarde porter, men det burde ikke være et problem siden det ikke er inkomende. Er det modemet som er ødelagt, eller er det telenor som har feilen? Har deaktivert brannmuren. Noen ider på hva som kan være galt? MSN virker... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Sjekk webmail på online.no. Telenor har stengt porter pga unormal trafikk (virus, trojaner e.l.) Lenke til kommentar
crazylazy Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Får jeg åpnet dem da? Kan bitorrent være unormal trafikk? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du få åpnet de etter at du har renset maskinen(e) og sagt fra til abuseavd. Les eposten så ser du. Nei, bittorrent er ikke unormal trafikk. Det er heller en PC som sender ut spam eller prøver å spre virus videre. Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Får jeg åpnet dem da? Kan bitorrent være unormal trafikk? De har en veiledning på nettet også, den finner du på http://online.no/abuse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå