Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger litt hjelp ang tilnærming

Gjest Gjestesen

Anbefalte innlegg

Gjest Gjestesen

Er en jente jeg kjenner jeg liker ganske godt - man kan nok si at jeg er forelska i henne. Hver gang vi møtes (5-6 ganger i året) virker hun oppriktig glad for å se meg, og vi snakker/ler mye sammen, etc. Nå er jeg litt usikker: Skal jeg prøve å invitere henne med på noe, mao ta kontakt, evt fortelle henne hva jeg føler? Et redd for å ødelegge det vennskapet vi har/virke "needy" eller påtrengende... Men jeg tror jeg blir gal hvis jeg ikke får se henne snart :blush:

På forhånd takk for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er en jente jeg kjenner jeg liker ganske godt - man kan nok si at jeg er forelska i henne. Hver gang vi møtes (5-6 ganger i året) virker hun oppriktig glad for å se meg, og vi snakker/ler mye sammen, etc. Nå er jeg litt usikker: Skal jeg prøve å invitere henne med på noe, mao ta kontakt, evt fortelle henne hva jeg føler? Et redd for å ødelegge det vennskapet vi har/virke "needy" eller påtrengende... Men jeg tror jeg blir gal hvis jeg ikke får se henne snart :blush:

På forhånd takk for alle svar :)

Ikke fortell uten videre at du har følelser, det er jo å skyte seg selv i foten. Det er da ingenting galt i å invitere henne med på noe, dra a med på bowling, biljard, go-kart eller no simpelt som en film hjem te deg. Du kan alltids føle deg frem på svaret og om hu sier ja på hvordan hu er. Kan ikke hvilke på laurbærene, carpe diem =)

Lenke til kommentar
Gjest Gjestesen

Noen ideer til hvordan jeg skal gå frem for å starte en samtale? Blir kanskje litt dumt å bare spørre ut av ingenting? :/

Lenke til kommentar

Bare snakk om normale ting. Nå er det jo variasjoner utifra hvor gammel man er men ting som hva man har gjort i det siste, hvilke planer man har for ferier eller å snakke om interesser pleier da å funke for de fleste. Du sier jo at dere har snakket en del sammen før så du vet nok hvor du kan starte eller hva som er verdt å ta opp.

Lenke til kommentar
Gjest Gjestesen

Saken er at jeg er så forferdelig redd for å bli avvist :/ Vet at jeg ikke kommer noen vei ved å tenke slik, men bare tanken på å få en avvisende mld tilbake gjør at jeg nesten ikke tør å gjøre det...

Shit, for en pyse jeg er... :(

Lenke til kommentar

Kan ikke se hvorfor du skulle blitt avvist når dere har det bra hver gang dere er sammen og klarer å snakke sammen uten problemer. Hvis hun virkelig oppfører seg som du beskriver vil det da ikke være noe forskjell denne gangen? Ta motet til deg og ta kontakt ;)

Lenke til kommentar

Prøv du. :) Bedre det, enn å gå rundt og tenke på om du burde det eller ikke, til evig tid.

Gjør ikke du det, må du enten satse på at dama ber deg ut, eller det blir ingenting, mest sannsynlig.

Hva velger du? Be henne ut? Gutten sin, det. =)

Snakker dere så lett sammen som du sier, bør det ikke by på problemer, heller ikke hvis det skulle komme til å bli en avvisning. :thumbup:

Be pent, og lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...