Mr.Johanzen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kan dette være rett? Har brukt speedfan.... Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kjenn med fingeren om kjøleribben er veldig varm. AUX bør vel ikke være mye over 40C. Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Den er ikke nesten ikke varm, kan være nope galt med speedfan Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Står noe liknende på min også. Ikke tro på irrasjonelle software-verdier. Det er bare tull og tøys! Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Er nok bare no tull ser det ut til, begynte å lure når jeg så det på kortet mitt, men nå som jeg hørte at andre hadde det samme så ble jeg mindre bekymra. Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Er nok bare no tull ser det ut til, begynte å lure når jeg så det på kortet mitt, men nå som jeg hørte at andre hadde det samme så ble jeg mindre bekymra. Hehe, man blir jo litt små forvirra Lenke til kommentar
techs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Min AUX er 121 grader stabilt ^^ Men hvor er aux? er det psu? Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Min AUX er 121 grader stabilt ^^ Men hvor er aux? er det psu? Ja si d Jeg vet heller ikke va det er, men ville bare finn ut om det var rett eller galt... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hvis AUX viser kontant 127C, -127C eller en annen rar verdi kan du ganske trygt gå ut i fra at den ikke er tilkoplet noe som helst. Er ikke alle hovedkort som bruker alle sensorene. Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Ja den en kostant 127 grader, så da er jeg trygg på det Men hva er egentli "AUX"? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Aux betyr tillegs-ting. F.eks. temperaturprober. Man har ofte aux-tilkoplinger på TV-er, forsterkere etc. for å kople på tilleggsutstyr. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 aux er kort for auxiliary, or betyr egentlig bare at det er et ekstra "plass" for utstyr. Det er fullt mulig at det er absolutt ingenting der på ditt spesifikke hovedkort, og dermed er verdien helt på tryne. Husk at speedfan og andre slike programmer ikke er spesiallaget for akkurat ditt hovedkort, så mange ganger leter det etter sensorer som ikke faktisk eksisterer, eller leser dem av helt feil. Ta ALLE software avlesninger, om det nå er spenninger, temperaturer eller annet med et godt klype salt. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå