CliffyB Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Noen som veit om man kan modde de radeon 9500 128 DDR (saphire) korta komplett.no får inn imorra ? Om det er rød eller svart pcb(kretskort) ? E-mail : [email protected] /-- CliffyB Lenke til kommentar
Seigemannen Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Det skal visst funke med riva tuner, du finner info og ting på www.guru3d.com Hvis det er svart pcb, har jeg hørt at de ikke skal gå an å modde, men jeg kan ikke si noe sikkert... Mitt 9500 fra pcmax.no funket ihvertfall uten problemer Lenke til kommentar
CliffyB Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 Ser at pcmax har kort inne... Er det dette du har, og som funker å overklokke? -> ARA9500 AGP ATI Radeon 9500 128mb Sapphire bulk CliffyB Lenke til kommentar
lperik Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Sapphire trekker tilbake alle sine 9500 kort pga at det går ann og modde til 9700. Jeg kjøpte ett selv, men fikk det røde fra ATI istedet. Grr Lenke til kommentar
CliffyB Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 Hva med de sapphire 9500 korta komplett fikk inn idag a ? Har de den "L" formede minnet?, eller alle fire over VPU ? CliffyB Lenke til kommentar
joac Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Sapphire trekker tilbake alle sine 9500 kort pga at det går ann og modde til 9700. Jeg kjøpte ett selv, men fikk det røde fra ATI istedet. Grr Det røde fra ATI er vel det som går an å modde.. Sjekk om ikke RAM brikkene står i L form, isåfall er det det som kan moddes Lenke til kommentar
Seigemannen Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Ja jeg har det røde fra ati... Det funket fett å modde, men det gjelder ikke alle. Jeg bestillte først et kort fra itbutikken, det skulle være sapphire men var det røde ati kortet, der funket ikke alle pipelinene, noe som resulterte i sjakkmønster på skjermen når jeg moddet det... Men, det er det du har 14 dagers angrerett til! Sendte tilbake kortet og bestillte et nytt fra pcmax, og det funket helt fint... Lenke til kommentar
olaeirik Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Jeg fikk et kort fra Komplett i dag - og det var det svarte kortet, med fire minnebrikker på rad dessverre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå