jorgenask Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Hei! har akkurat fått inn et greit system forran med dette Pioneer settet. Så kommer spørsmålet. Hvis jeg ettehvert vil strekke en rca kabel fra linje utgangen på spilleren min bak til en forsterker og drive et par høyttalere der i tillegg til en sub. Hvordan kan jeg da justere volumet på dette ? vil nivået ut på linjeutgangen bak på spilleren justeres når volumet justeres ? Vurderer denne pakken her. takker for all hjelp MvH Jørgen Endret 8. januar 2008 av jorgenask Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 ja volumet vil øke på linjeutgangen når du skrur volumet på spilleren opp. volumet på forsterkeren bak må du bare prøve deg frem til.. Lenke til kommentar
jorgenask Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 høres bra ut... så når jeg har prøvd meg fram til det rette nivået bak så justeres de bak samtidig med resten .. har jeg forstått det rett ?....hehe takk for raskt svar Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) jepp det er riktig. kan ta mitt anlegg som eksempel. spilleren min går fra 0 til 50. jeg satte spilleren på 30 og justerte forsterkeren til subben til jeg mente den spilte best på. samme med høytalerene Endret 8. januar 2008 av kimstianp Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kjør forsterker på frontsettet først da, og drit i 6x9 bak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå