Gjest Guest_M_* Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hva gjør man? Hvor finner man mot til å ta det første skrittet? Og bare prate? Fortelle hva som er galt... Folk gjør det hver eneste dag, hvorfor klarer ikke jeg å gjøre det? Hadde blitt utrolig glad hvis noen kunne forklare meg dette. Jeg har opplevd veldig mye vondt, og aldri klart å fortelle noen om noe. Jeg vet ikke helt hvordan jeg har fått det til, men jeg merker at det går dårligere og dårligere å leve sånn som jeg gjør nå. Jeg vil så gjerne bli ferdig med tingene, og bare være glad, uten å måtte late som... Til og med dette, et anonymt innlegg på internett, er et stort skritt for meg. Og her sier jeg jo egentlig ingenting, bare det at noe ikke er bra. Jeg vet at jeg trenger hjelp, men jeg er redd, og jeg vet ikke hvordan jeg skal begynne. Hva skal jeg gjøre? Hva er galt med meg? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Det at du bare har tatt dette steget er jo et steg i riktig retning! Har du vurdert å snakke med en her fra forumet (se sticky)? Tenk positivt som at det det å snakke om det faktisk kan hjelpe deg å komme videre, tar du kontakt med noen vil kanskje vedkommende grave litt, noe i hvert fall jeg følte at hjalp meg til å faktisk si noe. Så jeg stiller spørsmålet, hva er galt og hva trenger du hjelp med? Gjerne ta kontakt med meg hvis du skulle føle for det... Taushet er selvfølgelig noe jeg vil praktisere. Edit: Øver til prøve så kommer til å sitte her i kveld hvis det skulle være... Endret 8. januar 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Kinetic-charm Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Handler om frykt og den frykten kommer du til å kjenne frem til den dagen du klarer å bagatellisere og gjøre narr av hva du frykter. Eneste måten å bli kvitt det på er å ta steget du har tatt nå, jævla kommersh men "face your fears" er faktisk eneste måten å ta vare på ditt eget sinn, å rømme fungerer ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå