izipizi Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Kom over denne såkalte produktanmeldelsen for bærbar pc på elprice sine nettsider Dette virker da veldig kunstig ... spesielt tidspunktene for såkalte forbruker innlegg Virker suspect, spesielt siden jeg fikk svar 5/1 om at varen var utsolgt med to ukers leveringstid ved kontakt med elprice Elprice Endret 9. januar 2008 av izipizi Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Mulig at de godkjenner kundevurderingene manuelt før de legges ut, og at de da får en annen dato. Ingen andre enn Elprice vet, så du kan jo prøve å ta kontakt med dem. Lenke til kommentar
Chioz Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kom over denne såkalte produktanmeldelsen for bærbar pc på elprice sine nettsiderDette virker da veldig kunstig ... legg merke til tidspunktene for såkalte forbruker innlegg Latterlig! Kunne ikke motstå fristelsen å linke denne Elprice Enig, suspekte greier. Fikk den første følelse av at elprice jobber på sidelinjen da de la ut den gode ps3'en til 3990,- + 2 spill. Problemet var jo at den bare var utsolgt som gjorde at ingen fikk kjøpt den. Hadde de solgt ps3'en til den prisen hadde de jo tapt penger, så.. Elprice...more likely Elfakeprice... Lenke til kommentar
elprice_no Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Kom over denne såkalte produktanmeldelsen for bærbar pc på elprice sine nettsiderDette virker da veldig kunstig ... legg merke til tidspunktene for såkalte forbruker innlegg Latterlig! Kunne ikke motstå fristelsen å linke denne Elprice Enig, suspekte greier. Fikk den første følelse av at elprice jobber på sidelinjen da de la ut den gode ps3'en til 3990,- + 2 spill. Problemet var jo at den bare var utsolgt som gjorde at ingen fikk kjøpt den. Hadde de solgt ps3'en til den prisen hadde de jo tapt penger, så.. Elprice...more likely Elfakeprice... Produktanmelderser godkjennes gruppevis, og i ettertid. Dette er årsaken til at tidspunktene kommer i ettertid. Dato/Tid er når de blir godkjent. Forøvrig kan jeg love dere at SAMTLIGE av våre anmeldelser er høyst reelle. Når det gjelder PS3 bør du sjekke litt rundt før du uttaler deg og før du beskylder oss for urent spill. Vi solgte langt over 1000 maskiner på 36 timer til 3995,- og vi har solgt over 1400 totalt til den prisen. Forøvrig tapte vi penger på dette, så det skal jeg gi deg rett i. Her har du litt mer info om dette: http://www.itavisen.no/sak/496908/F%C3%B8r...pp_p%C3%A5_PS3/ http://www.itavisen.no/sak/497479/Her_er_N..._billigste_PS3/ I tillegg finner du flere tråder og info på på dette forum under spill sekjsonen + nettaviser og andre relevante fora. MVH www.elprice.no MVH www.elprice.no Lenke til kommentar
Stream Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Vi solgte langt over 1000 maskiner på 36 timer til 3995,- og vi har solgt over 1400 totalt til den prisen. Forøvrig tapte vi penger på dette, så det skal jeg gi deg rett i.Her har du litt mer info om dette: http://www.itavisen.no/sak/496908/F%C3%B8r...pp_p%C3%A5_PS3/ http://www.itavisen.no/sak/497479/Her_er_N..._billigste_PS3/ I tillegg finner du flere tråder og info på på dette forum under spill sekjsonen + nettaviser og andre relevante fora. Ifølge en ansatt hos Elprice Fredrikstad hadde dere solg rundt 6000 og hadde 3000 på venteliste. Det var i hvert fall det han opplyste noen som ønsket å kjøpe PS3 før jul (jeg overhørte samtalen mens jeg stod i kø). Lenke til kommentar
elprice_no Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Vi solgte langt over 1000 maskiner på 36 timer til 3995,- og vi har solgt over 1400 totalt til den prisen. Forøvrig tapte vi penger på dette, så det skal jeg gi deg rett i.Her har du litt mer info om dette: http://www.itavisen.no/sak/496908/F%C3%B8r...pp_p%C3%A5_PS3/ http://www.itavisen.no/sak/497479/Her_er_N..._billigste_PS3/ I tillegg finner du flere tråder og info på på dette forum under spill sekjsonen + nettaviser og andre relevante fora. Ifølge en ansatt hos Elprice Fredrikstad hadde dere solg rundt 6000 og hadde 3000 på venteliste. Det var i hvert fall det han opplyste noen som ønsket å kjøpe PS3 før jul (jeg overhørte samtalen mens jeg stod i kø). Det er inklusive 40 GB modellen Lenke til kommentar
Caze Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 En interessant tanke er jo at det ikke er EN eneste negativ anmeldelse, spesielt når Elprice sier at alle anmeldelser godkjennes av dem selv. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Hehe... det er ikke uten grunn at produkter med gode tester består av bilder med terninger som viser 6, mens de som har fått elendige tester ikke nevnes noe om. Et annet fint triks Elprice bruker er jo "sendes innen 24t" på alle varer som jeg har sett på så langt. Jeg har erfaringer fra kjente at dette ikke stemmer. I tillegg til brukere her på forumet som har sagt akkurat det samme. Grunnen til at de ikke sender innen 24t driter jeg i. Det står der, og skjer det ikke er det rett og slett løgn. UANSETT grunn. Nei, denne sjappa holder jeg meg unna av prinsipp. Lover uten å holde er noe av det værste jeg vet. Det irriterer meg. Endret 16. januar 2008 av Ninjahamster Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hehe... det er ikke uten grunn at produkter med gode tester består av bilder med terninger som viser 6, mens de som har fått elendige tester ikke nevnes noe om. Et annet fint triks Elprice bruker er jo "sendes innen 24t" på alle varer som jeg har sett på så langt. Jeg har erfaringer fra kjente at dette ikke stemmer. I tillegg til brukere her på forumet som har sagt akkurat det samme. Grunnen til at de ikke sender innen 24t driter jeg i. Det står der, og skjer det ikke er det rett og slett løgn. UANSETT grunn. Nei, denne sjappa holder jeg meg unna av prinsipp. Lover uten å holde er noe av det værste jeg vet. Det irriterer meg. Det kan jeg bekrefte at stemmer, brukte 1,5 uker(9 virkedager) på å sende til meg når det stod lagervare - sendes innen 24 timer. Så hvis den teksten gjenspeiler lagerstatus så er lagerstatusen helt på bærtur ihvertfall. Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 siden elprice_no likevel er inne her: det kan godt hende at dere har mange gode forklaringer - men slik det ser ut her sliter dere med et troverdighetsproblem. der, værsågod. trengte ikke å betale for den markedsføringsundersøkelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå