Henrik Salthe Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Mammuter, spydkrigere og veltende pyramider. Det er det "Independence Day"-regissør Roland Emmerich konsentrerer seg om i sin nyeste film "10,000 BC". Se videoen Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Dette er en klassiker jeg hadde håpet de aldri skulle lage remake av. Denne såg helt idiotisk ut. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Oi oi, dette så ut som en cheesy film av dimensjoner. Da hovedpersonen? i traileren ropte "as one" begynte bildene fra the Gladiator med Russell Crowe å strømme på. Tror heller jeg ser den en gang til før jeg lar dette filmprosjektet få besudle mine sanser. De litt yngre derimot kommer helt sikkert til å finne glede i denne filmen, ihvertfall hvis jeg skal dømme etter traileren.. Edit: Skrivefeil. Endret 8. januar 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Jezes. Jeg trodde denne filmen kom til å bli bra! Tenkte bare "Jøss, endelig en action eventyrfilm med handling i steinaldereren! Denne har vi venta på ! " Men dette? Egypt, mammutter, dinosaurer og magi, samlet? O_o Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg får litt den følelsen, "Jøss, har jeg ikke sett denne traileren før? Nei vent, det var visst en av de andre filmene som er prikk like." jeez(zzz) Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Jezes. Jeg trodde denne filmen kom til å bli bra! Tenkte bare "Jøss, endelig en action eventyrfilm med handling i steinaldereren! Denne har vi venta på ! " Men dette? Egypt, mammutter, dinosaurer og magi, samlet? O_o Fikk du magi fra? De har "tro/relgion" på guder, ikke noe mer. De litt yngre derimot kommer helt sikkert til å finne glede i denne filmen, ihvertfall hvis jeg skal dømme etter traileren.. Enig. Bare masse tull og effekter. Tviler sterk på denne holder på samme spor som klassikeren. Endret 8. januar 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg