Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får bluescreen og mister grafikker

Anbefalte innlegg

Hei alle saman.

Eg har eit problem med min pc. Formaterte pcen med 4 nye harddiskar. Satt dei i raid 0 (stripa). Alt fungerte prima, og eg installerte alle nødvendige drivarar. Men her er problemet. Når eg spelar eit spel i ei stund, for eksempel Need for Speed Pro street som krevar ein del, så begynner spelet etter ei stund å hakke meir og meir, så forsvinn visse grafikkar, artifacts dukkar opp, og til slutt henger dataen seg opp og eg får ein bluescreen før pcen startar på nytt. Ved desse oppstartane virkar det som at harddiskane sliter med å boote (ved lyden å dømme), og det går ein del lenger tid før pcen er oppe og går igjen. Dette har skjedd på mange spel.

Eg tvilar eigentleg på at det er harddiskane, fordi dei er heilt nye, og når eg flytter/kopierer store mengder med filer frå og til fleire harddiskar på samme tid, så skjer det ingenting som er feil.. Det er berre i spel eg får denne feilen.

Når eg slår på dataen av og til, så får eg opp at "The system is running in safe-mode. Please check abit uGuru utility". Når eg går inn på bios står cpu operating speed på user define, og eg må sette den til default. Etter nokon pc-restartar får eg opp samme feilmeldinga igjen om at pcen køyrer i safe-mode og cpu'en er satt seg tilbake til user define.

Det verkar også som at når eg minimerar spelet når eg ser det held på å klikke, og ventar litt, for så å gå innatt på litt seinare, så fungerer spelet stabilt igjen i nokon minutt før det begynner å hakke igjen. Kan dette tyde på høg temperatur ein plass?

Noko som KAN vere vesentleg, er at rett før eg formaterte, så resetta eg BIOS med brikka på hovedkortet. Dette var flaut nok fordi eg gløymte passordet eg hadde satt på BIOS fordi ein venn ikkje skulle leike seg med den :p

Eg har prøvd det meste. Eg har

X Oppdatert grafikkdrivarar, også prøvd eldre grafikkdrivarar enn dei aller nyaste

X Oppdatert chipset drivarar

X Testa RAM på forskjellige program utan feil

X Testa harddiskar på forskjellige program utan feil

X Målt GPU temperatur på skjermkort, temperaturen ligger på det meste på 90 grader under speling av dei "verste" spela. (Er dette normalt?)

X Oppdatert DirectX

X Køyrt forskjellige tvilsomme grafikktestar som eigentleg ikkje var så veldig bra :p

X Skifta litt fram og tilbake på RAM-innstillingar

X Mykje meir som eg ikkje kjem på

Til slutt, her er pc komponenta eg har (sjekk vedlagt bilde for meir info):

Abit AW9D-Max hovedkort

Geforce 7800GT skjermkort

Intel chipset

Intel Core 2 Duo prosessor

2 stk 1024mb Corsair minnebrikker (usikker på hastigheita)

Det vedlagte bildet viser CPU-Z info av alt muleg på pcen. Kan det vere noko feil med klokkene eller timinga på minnet kanskje?

post-127098-1199815046_thumb.jpg

Endret av lalavoff
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor mye strøm får rammen din? Har hatt lingnene problem selv, da skyltes det at rammen min ikke fikk nok strøm. Prøv å kjør rammen på 4-4-4-12 og 2,1-2,2v.

Hvordan operativsystem kjører du?

Eg køyrer Windows XP Professional SP2.

Korleis skiftar ein straumen på rammen? I bios?

Lenke til kommentar

Høres ut som du har strømproblematikk. Hvilken PSU kjører du?

Hvis PSUen går varm vil den ikke klare å levere nok strøm, når dette skjer vil du få slike symptomer du her beskriver, og ved boot når maskinen trekker ekstra mye strøm så vil den da ha problemer med å levere nok til at alle disker spinner opp samtidig.

Hvis du har muligheten til å be hovedkortet spinne opp diskene en etter en så kan du sjekke om det er PSU som sliter. Hvis dette fungerer så er det meget sannsynlig PSUen.

-KJ

Lenke til kommentar
Høres ut som du har strømproblematikk. Hvilken PSU kjører du?

Kanskje. Eg har ein PSU på noko over 550Watt, men den er ikkje så veldig ny, og den har ein haug med harddiskar å køyre.. Skjermkortet tar 2 strømkontaktar aleine, men eg ville tru at nesten 600W ville vere nok til å dra nokon harddiskar og andre pckomponent?

Eg må likevel sei at eg har muligens merka at pcen køyrer meir stabilt med 4 harddiskar enn med alle iplugga samtidig, men den er fortsatt ustabil med berre dei 4 også.

Lenke til kommentar
Kanskje. Eg har ein PSU på noko over 550Watt, men den er ikkje så veldig ny, og den har ein haug med harddiskar å køyre.. Skjermkortet tar 2 strømkontaktar aleine, men eg ville tru at nesten 600W ville vere nok til å dra nokon harddiskar og andre pckomponent?

Hvilket merke og hvilken modell?

-KJ

Lenke til kommentar

Hvilket merke og hvilken modell?

-KJ

Cooler Master Real Power heiter den..Var visst 550W når eg sjekka. Prod.nr. RS-550-ACLY.

Endret av lalavoff
Lenke til kommentar

http://www.extremeoverclocking.com/reviews...ter_550W_7.html

Ut i fra den testen der så er det en OK PSU, men kommer ikke i nærheten av 550W.

I følge denne kalkulatoren:

http://www.extreme.outervision.com/PSUEngine

Så lever du nok i grenseland når du spiller med høy CPU og GFX load over tid. Temperaturen stiger og dermed også strømforbruket. I tillegg minsker effektiviteten til PSU slik at effektiv throughput på denne blir lavere.

Prøv med en ny og større PSU.

-KJ

Lenke til kommentar
http://www.extremeoverclocking.com/reviews...ter_550W_7.html

Ut i fra den testen der så er det en OK PSU, men kommer ikke i nærheten av 550W.

I følge denne kalkulatoren:

http://www.extreme.outervision.com/PSUEngine

Så lever du nok i grenseland når du spiller med høy CPU og GFX load over tid. Temperaturen stiger og dermed også strømforbruket. I tillegg minsker effektiviteten til PSU slik at effektiv throughput på denne blir lavere.

Prøv med en ny og større PSU.

-KJ

Eg skal ta det under vurdering. Det hadde vore veldig fint om det var PSU'en som var for svak, for det hadde vore eit veldig enkelt og forholdsvis billig problem å løyse. Takker for hjelpen, KJ.

Er det fleire gode råd ute og går?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Det er jo opplagt at du har et temperaturproblem. 90 grader på GPU er alt for mye.. Få bedre luftgjennomstrømning. PSU feil bruker ikke å være gradvis.

Lenke til kommentar
Det er jo opplagt at du har et temperaturproblem. 90 grader på GPU er alt for mye.. Få bedre luftgjennomstrømning. PSU feil bruker ikke å være gradvis.

Det spesielle er at eg har kjempekjøling i kabinettet, med 6 stk 120 mm vifter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Hva er omgiveles temperaturene i kabinettet da? 90 grader er alt for mye. Hjelper jo ikke med vifter hvis du ikke får luften gjennom kabinettet.. Inn framme og ut bak....

Lenke til kommentar

Hva er omgiveles temperaturene i kabinettet da? 90 grader er alt for mye. Hjelper jo ikke med vifter hvis du ikke får luften gjennom kabinettet.. Inn framme og ut bak....

Jo, sant det. Luftstrømmen burde gå slik at det blir gjennomtrekk. For tida står kabinettdøra mi open for å kjenne på varme eller bytte ledningar osv. sidan dataen er sånn som den er. Sidan kabinettdøra står open, er det cirka romtemperatur på pcen, men harddiskane er ein del kaldare. Eg synst også grafikkortet er varmt, og 90 grader på ein GPU må vere for mykje. Kva er maksen på slike geforce kort?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Lukk døra du og sørg for at ikke kabler sperre luftstømmen til GPU og CPU. Det er de som trenger kjøling.

Hva maks temperatur kan være vet jeg ikke, men over 70 grader burde noen alarmbjeller ringe...

Lenke til kommentar

Etter hvert som PSUen blir varmere synker effektiviteten på den, og dermed også ytelsen. Hvis han kjører PSUen opp mot maks så vil han kunne få den type symptomer han her beskriver.

@lalaloff:

6 x 120mm vil i seg selv være meg og dra en god del strøm. Har du prøvd å koble fra noen av disse?

-KJ
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

*

Etter hvert som PSUen blir varmere synker effektiviteten på den, og dermed også ytelsen. Hvis han kjører PSUen opp mot maks så vil han kunne få den type symptomer han her beskriver.

@lalaloff:

6 x 120mm vil i seg selv være meg og dra en god del strøm. Har du prøvd å koble fra noen av disse?

-KJ

Du har helt rett i det hvis PSU er litt over grensen så vil den nok slite etter hvert og spenningen vil synke over tid, men like fult er det temperaturen som gjør at PSu klapper sammen. Når den klapper sammen, så burde restart av systemet ver null problem, men brukeren sier at det tar sin tid før maskinen kjører normalt igjen. Jeg tolker MAO at når temperature går ned igjen, funker systemet igjen som normal....

Så forslg til trådstarter: Fyr opp med en større PSU....
Lenke til kommentar

tror det er skjermkortet ditt som blir for varmt. skru opp toppen på kjøleren (det er vel 6 små skruer) og gjør rent med en q-tips eller noe.

ofte om du røyker med pc-en eller er i et røykfult rom blir støvet fult med tjæra og blokerer all luftgjenomstrømning.

om det er det som er problemet begynner nok psu-en å bli ganske fulle med støv den o. så om du er en handy mann og vett hva du gjør vil jeg anbefale å renske den for støv også

Lenke til kommentar

Vel, eg kan prøve med større PSU. Tar dessverre litt tid å få tak i ein PSU som er større enn den eg allerede har.

Eg synst skjermkortet er voldsomt varmt. Det er ikkje mykje å rense, i og med at det er varmepipe (som leder ut varme) og ikkje vifte på det, men det går sikkert an å fjerne kjøleblokka som er utanpå varmepipa slik at eg kan rense kjøleblokka i da minste.

Eg har i hvertfall tru på at det er varmeproblem i pcen, om det er ein pckomponent som er øydelagt og produserer mykje varme eller om det berre er eit generelt varmeproblem i pcen utan øydelagte komponent, det veit eg ikkje, men visst eg minimerar eit spel som held på å gå amok, og ventar i cirka 5 minutt for så å gå innatt på, så fungerer jo spelet fint ei stund igjen. I tillegg så seier jo folk her at det sikkert er varmeproblem at harddiskane ikkje heilt får starta oppatt med ein gang pcen krasjar, sikkert pga. den varme komponenten må kjøle seg ned.

Eg skal prøve å plugge ut visse relativt unødvendige pckomponent for å sjekke om det er strømmen som er problemet.

(Og nei, eg røyker ikkje :D)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...