kosteb00 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 jeg fikk nettopp et rart problem under oppstart av vista. Når systemet er ferdig loadet så tar det veldig lang tid før jeg får tilgang til programmene. Vista "låser" seg i ca 2 min og så fortsetter den med loading av drivere og prosesser. Åpner jeg et program starter ikke det før vista fortsetter med loadingen. Trodde det var noe feil med vista så jeg installerte det på nytt, men dette fortsetter bare. Noen som vet hva som kan problemet? Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 hva har du i pcen din da? har du flere partisjoner? alle drivere? Lenke til kommentar
kosteb00 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 helt ny pc. asus p5e3 deluxe, qx9650, ddr3 minne. Kjører vista på 150gb raptor. Etter installasjon funket alt fint og dette problemet har dukket opp i etterkant. Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 for ett merkelig problem. men høres mest ut som det standarde problemet til vista indekseringen slår til osv. bruker jo å være sånn første ukene med vista? men høres ut som noe annet.. har du bare en partisjon da asså? nyformatert? Lenke til kommentar
kosteb00 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 vista på raptor kan av og til tyne på tålmodigheten. Har bare en partisjon som jeg formaterte på nytt. men det er rart problem ja, siden alt funket helt fint men så plutselig slo den seg vrang. men etter de to minuttene så funker den fint, men bare irriterende å vente når jeg starter opp. Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 skjønner, leste litt hær og der at Asus sitt hovedkort kan ha problemer med vista. prøv å henvende deg til asus support forum eller noe sånt. har jo ett rimelig dyrt og nytt hovedkort så skulle ikke se problemet der heller. Lenke til kommentar
kosteb00 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 ja, det er vel for mye å forvente at alt skal funke som det skal. Får sjekke litt videre på asus forum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå