Laughing Madcap Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Heisann. Idag skulle jeg instalere 2 nye rambrikker. Har ifra för disse. i alle fall, har satt inn alle og pcn starter og fungerer normalt, men problemet er at når jeg går inn på kontrollpanel-system, så står det at jeg har 3GB RAM, men jeg burde ha 4GB? Og en ting til jeg lurer på, som kan väre relevant til det andre problemet. I begynnelsen sto de 2 rambrikkene jeg hadde på DIMM 1 og DIMM 3, så jeg putta de to nye på DIMM 2 og DIMM 4. Da sto det 3gb. Så skifta jeg så De nye sto på DIMM 1 og DIMM 2, og de gamle på DIMM 3 og DIMM 4, det sto fortsatt 3gb. Hvordan skal jeg plasere de? Takker for svar Mvh Sebastian. Endret 8. januar 2008 av Sebbe Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=525806 Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg ville satt de gamle i 1-3 og de nye i 2-4. Siden du ikke ser mer enn 3gb ram antar jeg at du kjører et 32-bit OS? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Takk for svar! klabbete av meg. Men enda et spörsmål, angående Dual-Channel. Er det bedre å ha dual en ikke dual? Endret 8. januar 2008 av Sebbe Lenke til kommentar
Magic Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Takk for svar! klabbete av meg.Men enda et spörsmål, angående Dual-Channel. Er det bedre å ha dual en ikke dual? Ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå