bjornar83 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hei, Jeg var på en lenger ferie for en stund tilbake hvor jeg hadde med meg et videokamera med flashminne, og en bærbar hdd til og tømme minnet med underveis. Disse filene har jeg nå fått inn på PC-en og viser dem i windows media player. Men jeg klarer ikke brenne dem på en DVD slik at jeg kan se dem på TV'en. Problemet er dette: Da jeg tømte minnekortet inn på den bærbare hdd ca 10 ganger, har flere filer fått det samme navnet (01, 02, 03...). Er det noen som vet om et program som kan sortere disse filene etter dato og klokkeslett (slik WMP gjør) og samtidig brenne filene til en dvd som kan spilles av på en vanlig DVD-spiller? Jeg har en forholdsvis ny versjon av Nero, men har ikke lykkes. Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hvilket format er det på filene? Lenke til kommentar
bjornar83 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Hvilket format er det på filene? Info fra G-spot (vet ikke hvordan jeg legger ut bilde): File: MOV001.MOD Container: Audio: MPEG-1 Layer 2; 0xc0:48000Hz 256 kb/s tot , Stereo Video: MPEG-2 Er dette info nok? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå