Gå til innhold

400D med 70-200 2.8L IS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bortkastet nei....

Men med f.eks 40D vil du få raskere AF.

Bildekvaliteten vil bli like bra (i praksis i alle fall, selv muligens 40D er hakket bedre på støy og dynamikk..). Og det er vel det som betyr noe til slutt...?

Penger i optikk fremfor, hus er aldri dumt, men det er jo selvsagt en liten balanse. Kjøper du en brukt 70-200 fremfor en ny - får du råd til *både* 40D og zoomen. Ikke langt unna i alle fall..

Endret av ragamuffin
Lenke til kommentar

I ditt tilfelle ville jeg oppgradert kamera før optikk. Du har det aller meste du trenger, hvor Sigma 17-70mm gir deg lysstyrken og vidvinkelen du trenger, samtidig som Sigma 50-500mm gir deg nok tele, ihvertfall kombinert med 400D (1.6x cropfaktor).

Ellers kan jeg støtte ragamuffin i sin konklusjon om at du vr kjøpe 70-200/2.8 IS brukt. :)

Lenke til kommentar
I ditt tilfelle ville jeg oppgradert kamera før optikk. Du har det aller meste du trenger, hvor Sigma 17-70mm gir deg lysstyrken og vidvinkelen du trenger, samtidig som Sigma 50-500mm gir deg nok tele, ihvertfall kombinert med 400D (1.6x cropfaktor).

Ellers kan jeg støtte ragamuffin i sin konklusjon om at du vr kjøpe 70-200/2.8 IS brukt. :)

Da er det passende å spør han om hva det er med 400d som gjør at han har vokst fra den.

Ikke sikkert 40D er det rette. Heller ikke sikkert det er nødvendig å oppgradere huset...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...