simen_gunnar Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hei! Jeg lurer på hvilke av følgene yrker som er lærefag (som har opplæring i bedrift)! Vanskelig å finne noe om dette på nettet:p Bedriftsøkonom Meteorolog Optiker Telekom. Montør Arkeolog Anleggsmaskinfører Sosionom Blomsterdekoratør Mediegrafiker Ambulansearbeider Marinbiolog Arkitekt Konditor Resepsjonist Journalist Driftoperatør i idrettsanlegg Jordmor Motormekaniker Takker for evt. svar/info om hvor jeg kan finne ut dette! Lenke til kommentar
snarius Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Eg veit iallfall at desse yrkene har opplæring i bedrift: Telekommunikasjonsmontør Anleggsmaskinførar Blomsterdekoratør Ambulansearbeidar Mediegrafikar Motormekanikar Konditor Kan hende det er fleire av yrkene på lista di som har opplæring i bedrift; det finn du sikkert ut på vilbli.no Yrker som bedriftsøkonom, marinbiolog og arkitekt trur eg krev 3-5-års utdanning på høgskule/universitetsnivå. Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Eg veit iallfall at desse yrkene har opplæring i bedrift:Telekommunikasjonsmontør Anleggsmaskinførar Blomsterdekoratør Ambulansearbeidar Mediegrafikar Motormekanikar Konditor Kan hende det er fleire av yrkene på lista di som har opplæring i bedrift; det finn du sikkert ut på vilbli.no Yrker som bedriftsøkonom, marinbiolog og arkitekt trur eg krev 3-5-års utdanning på høgskule/universitetsnivå. Mange takk Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Noen som vet hvor jeg kan finne fasit til skoleheftet kallt "utdanningsvalg 2007/2008"? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Resepsjon kan man være lærling i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå