MagicCheeseball Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) ATI_PROBLEMER.bmp Får ikke installert driverne til skjermkortet. Skjønner ikke hva som er problemet. Nettopp reinstallert maskinen. Trykk på bildet for og se feilmeldingen jeg fikk opp Ok linken funket ikke for meg hvertfall så jeg skriver bare feilmeldingen her: D:\INSTALL\SETUP.EXE Kan ikke kjøre programmet (0x0012) Endret 8. januar 2008 av MagicCheeseball Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Prøv dette: Last ned siste driver fra ati.com også trenger du .Net Framework. ligger på windowsupdate.com Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Bruk Omegadrivers og vis langefingeren til ATI sitt oppblåste og ubrukelige kontrollpanel. Latterlig å måtte legge inn over 300MB med runtime for et kontrollpanel på under megabyte'n Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Bruk Omegadrivers og vis langefingeren til ATI sitt oppblåste og ubrukelige kontrollpanel. Latterlig å måtte legge inn over 300MB med runtime for et kontrollpanel på under megabyte'n Hva er Omegadrivers? Takker for all hjelp hittil. Har vært innom Windowsupdate og installert .Net Framework Mens ATI Driverne er problematisk for jeg vet faktisk ikke selv hvilket skjermkort jeg har på maskinen Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 hva slags maskin har du ? Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 hva slags maskin har du ? AMD ALTHLON 64 PROCESSOR 3000+ 2.00GHz 512 MB RAM Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ferdigprodusert eller noe du har satt sammen da veitu modell og merke Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Ferdigprodusert eller noe du har satt sammen da veitu modell og merke Ferdigprodusert, ACPI enprossesor pc (var det jeg fant på enhetsbehandling) Uff flaut for meg da jeg vet ikke hva maskinen heter i det hele og det store Den ble kjøpt for noen år siden og så streika den for 2 år siden så prøver jeg og fikse den idag. Så har glemt en god del. Lenke til kommentar
lommerusk Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Last ned gpuz Der kan du se hvilket skjermkort du har Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Last ned gpuzDer kan du se hvilket skjermkort du har Dette kom opp når jeg åpnet Gpuz ""unknown architecture"" Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 du får skru ut skjermkortet og se hva det står på det... evt. legge et bilde her så skal jeg se om jeg klarer å se det.. Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Viser den noe i windows sin enhetsbehandling? Kanskje det står spesifisert noe på skjermkortet ditt? Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Viser den noe i windows sin enhetsbehandling? Kanskje det står spesifisert noe på skjermkortet ditt? Nei alt der er 3 gule spørsmålstegn jeg skal nå skru opp maskinen så blir kanskje borte en liten stund Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det skyldes nok mangel på drivere, ja Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 du får skru ut skjermkortet og se hva det står på det... evt. legge et bilde her så skal jeg se om jeg klarer å se det.. Radeon 9600se /w 128mb ddr(64-bit) Sto det på et klistremerke på skjermkortet. Regner med det var skjermkortet for det var rødt. Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det er nok et skjermkort, rødt eller ikke;) Er der du kobler i skjermen, sant? http://ati.amd.com/support/driver.html Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Det er nok et skjermkort, rødt eller ikke;) Er der du kobler i skjermen, sant? http://ati.amd.com/support/driver.html Uansett nå begynner ting og fikse seg her Utrolig takknemmelig for hjelpsomheten her da ^^ Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Bare hyggelig å være til hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå