viste19 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) hei Nå har jeg endelig fått til routeren slik pcp en virker på den. Det jeg ønsker er å vite litt om systemet i psp Har lest litt på nettsider, men det jeg er ute etter er hvordan man egentli "adder" programmer på pcp en . Når jeg instalerte den nyeste versionen av psp en , så lagret Setupen.exe seg på psp/uncommon men da spurte installeren åm jeg ville starte instalasjon med en gang, men kan noen med erfaring fortelle meg litt om hvordan du kjøper games lixom, metoden . Hvordan systeme virker , med mapper og sånt ;P Hvordan instalerer jeg programmer, har copiert over msn.exe ( installeren ) og hele mappen ( program files/windows live/ Messenger mappen =) Tar jeg over mappen = corrupted file ;P Tar jeg over exe finner jeg den ikke :S Men f.eks på youtube, can ikke spille av filmer, mangler java greier ;P Hvis jeg laster ned fra java.com eller hva det var så kommer det ikke fram " vil du instalere denne filen", men på programmer jeg laster ned fra weben så kommer det ikke fram , hvor finner jeg exe. lixom ? Kan noen erfarende forklare meg litt Takker på forhånd Endret 8. januar 2008 av viste19 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå