Sandsvei Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg har nå fått to røde lys på skjermkortet mitt etter at jeg plugget ut harddisken min for et par dag er siden. Vifta på skjermkortet rører seg så vidt når jeg starter men begynner ikke å gå rundt. Får heller ikke noe signal til skjermen. Hva er feil? Lenke til kommentar
War Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) De rødelysene er trafikklys for databussen på vei til prosessoren, er jo 32 filers så blir mye kø. Sikker på at det var bare harddiskstrømmen du tok ut? Kanskje strømmen til skjermkortet hang på samme ledning (med en overgang)? (med forbeholdt at jeg har funnet rett bilde) Endret 8. januar 2008 av War Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Er et slikt skjermkort ja.. Strømkablen er i, 110%. har prøvd skjermkortet i en annen pc med samme utslag Lenke til kommentar
War Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du må prøve kortet i en annen pc, fungerer det da er det hovedkortet som har dødd /neppe strømmforskyningen om resten av pcen starter opp? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Du må prøve kortet i en annen pc, fungerer det da er det hovedkortet som har dødd/neppe strømmforskyningen om resten av pcen starter opp? Sandsvei skriver har prøvd skjermkortet i en annen pc med samme utslag ...ser ganske stygt ut for skjermkortet, dessverre - Edit: leser første post, vifta har kanskje snaut snurra i 2 dager? Endret 8. januar 2008 av Zink Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Stemmer det. Erklærer kortet død jeg, kjøper inn et nytt. GeForce 8600GT er vell en god erstatter for kortet. CPU'n i PC-en er bare en AMD 3500+ . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå