Ballus Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Right.. Så det du prøver å si er at: Når du trener i å holde pusten lenge, så trener du opp maks O2-opptak? Dessuten må jeg vennlig påminne deg om trådens navn. Jeg antar du forstår betydningen bak det å holde pusten. Dermed vil din rekord være ugyldig, uansett hvordan du prøver å argumentere. Spesielt da evnen til å fylle lungene til maks er en vital del av det å være flink til å holde pusten. Oksygenmangel er nok ikke grunnen til at du ikke klarer å holde pusten lengre. Hovedgrunnen er hjernen, mer "normalt" sagt psyken. Om det var oksygenmangel så ville du besvimt og i framtiden lidd av hjerneskader. Beklager om du føler jeg kverrulerer. Eg har aldri sagt at ein trenar opp max O2-opptak ved å halde pusten. Og den rekorden satt eg ved å kun trekkje inn luft ein gång, fordi det er slik eg held pusten, men det vil allikevel bli det same om eg hadde tatt inn litt og litt luft, eg klarar ikkje lengre av den grunn. Lenke til kommentar
hessel Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Nemnte eg det at eg klarde 4 min og 57 sekundar idag? Hvor er videobeviset ditt? Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Har klart 1min og 20 sec!! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hvor er videobeviset ditt? Det eksisterar ikkje. Så eg har ikkje noko prov på det, men eg skal sjå om eg får gjort det ein gång. Lenke til kommentar
qwer335 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 jeg er 13 og fridykker. 45 sek. Lenke til kommentar
hessel Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hvis du er aktiv fridykker bør du klare mye mer enn 45 sek., selv om du er ung... Jeg er jo ikke fridykker, og klarer 5:25. Lenke til kommentar
Qwertycal Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Eier dere alle Jeg klarte 1 min å 31 sekund x'D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå