xerxess Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Hei, hva kan jeg forvente å få for min over 1 år gammel Asus A6t laptop? Den er i fin stand, skjermen er helt fin, siden jeg hadde på plastomslaget som fulgte med i store deler av tiden jeg har brukt pcen. Kjøpte den for 9k på komplett i fjor desember. Tenker rundt 5 store lapper... hva mener dere? Speifikasjon på maskinen: AMD Turion X2 TL-52 1,6 GHZ 2GB RAM ( 2 x 1bg brikker) Nvidia Geforce Go 7600 skjermkort 100GB Harddisk 15,4", 1280 x 800 oppløsning, Glossy skjerm Bluetooth Integrert kamera og mikrofon 2,8kg Windows XP Home Edition Inn- og utganger * Skjermutgang: D-sub (VGA) og DVI * Videoutgang: S-Video * USB-port(er): 4 stk USB 2.0 porter * FireWire: 1394a (4pin) * Linje-ut: Ja * Optisk digitalutgang (SPDIF): Ja * Mikrofoninngang: Ja * PCMCIA-spor: 1 stk. CardBus Type I/II * Minnekortleser: SD, MS, MS Pro, MMC Endret 8. januar 2008 av xerxess Lenke til kommentar
xerxess Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 noen i det hele tatt som vet noenlunde? Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg vil tro rundt 5000 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå