Sandsvei Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hei , Jeg får ikke startet PC-en min lengre. Den har funket helt fint til jeg skulle ta ut en harddisk. Etter det har jeg ikke fått starta den noe mer. Når jeg trykker på start knappen starter maskinen og alt funker som det skal virker det som bortsett fra skjermkortet(Det er et ati x1800xt) Vifta går heller ikke rundt og det er to røde lys som lyser på skjermkortet. Jeg har prøvd skjermkortet i andre maskiner og det samme skjedde der. Er skjermkortet defekt eller er det noe på selve kortet som har skjedd? Lenke til kommentar
viste19 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 kan tippe det er noen ledninger inni sjermkortet som du har greid å ødelagt hvis du har mistet pc en eller noe mens du skrudde på harddiskene ? Er det ødelagt så er det ødelagt, Umulig å reparere ett skjermkort selv =) Lenke til kommentar
bjornw7 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Har du satt i ekstra strøm kabler i kortet vess det er mulig ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå