Gå til innhold

kjøpte meg 6500 classic idag

Anbefalte innlegg

kjøpte meg 6500 classic idag på elkjøpt.. det tilbudet til 499kr, og so valgte eg fri venner som abonoment.. men får ikke ringet eller sende meldinger fra telefonen.. noen som kan ha en ide hvorfor??

Endret av veluci
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kjøpte ny mobil idag.. men det funker jo ikke å sende meldinger eller og ringe til eller fra den.. hvorfor ikke???

Du må ha et simkort bundet til et abonnement eller kontantkort...

(Ca. like dumt svar som spørsmå)

har abonomang.. fri venner.. så skjønner ikke helt hvorfor det ikke virker..

Lenke til kommentar

Du må lade batteriet (om telefonen din har ett sånt). Fulgte det med en lader? Prøv den. Penger på kontantkortet er også lønnsomt. Har du husket å slå nummeret? Det lønner seg å pakke telefonen ut av aluminiumsfolien du kanskje har pakket den inn i? Der får den ikke signal. Ta den opp av vannbøtta kanskje?

Fra spøk til revolver:

1. Endre topicen. Den er lite beskrivende for tråden og førsteposten din kræsjer således med MINST en av forumreglene

2. Forklar hvilken telefon du har

3. Forklar hvilket abonnement du har

4. Forklar hva du har gjort og beskriv feilmeldinger osv

Selv gjetter jeg at abonnementet ditt er helt nytt og at simkortet fremdeles ikke er aktivert hos operatøren. Et skudd i blinde, og det er det nærmeste jeg kommer med en så til de grader lite beskrivende førstepost. Du har over 700 poster på forumet, det overrasker meg at du klarer å lire av deg sånt som dette.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...