Gå til innhold

Quiz om Billy (Beetle Bailey)

Anbefalte innlegg

Jeg så quizen om Friends, så jeg tenkte at det ville være gøy å lage en quiz om min yndlingstegneserie, Billy :)

__________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________

Først må vi vel ha noen regler for å hindre stengning og få litt orden på saker og ting

Svarer du på et spørsmål må du prøve å svare så eksakt som mulig. det hjelper lite å skrive "en sånn derre dings" da ingen kommer til å forstå hva du mener.

Hvis du svarer riktig må den som skrev spørsmålet bekrefte at det riktig svar. det betyr at du burde prøve å skjekke innom en gang i blant hvis du har skrevet et spørsmål

Den som skrev spørsmålet må selv kunne svaret.

Google eller annet søkeprogram bruker ikke, bare det vi har i hodet, ellers er det ikke noe gøy.

Den som svarer riktig, kommer med neste spørsmål dersom den ønsker det. hvis ikke må den som svarer si ifra om at noen andre kan ta neste spørsmål.

Hvis det tar for lang tid uten at det kommer noe nytt spørsmål, kan hvem som helst spørre et nytt.

IKKE SKRIV MASSE SURR, da dette gjør at emnet blir sperret.

Er du absolutt sikker på at du har riktig svar kan du komme med nytt spørsmål med en gang, men da må du være 100% sikker.

er det noe som mangler av regler eller lignende så er det bare å sende en pm

Da begynner jeg med et enkelt spørsmål: Hva heter generalen i Billy?

Endret av bjornerikk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...