bjornerikk Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Jeg så quizen om Friends, så jeg tenkte at det ville være gøy å lage en quiz om min yndlingstegneserie, Billy __________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________ __________ Først må vi vel ha noen regler for å hindre stengning og få litt orden på saker og ting Svarer du på et spørsmål må du prøve å svare så eksakt som mulig. det hjelper lite å skrive "en sånn derre dings" da ingen kommer til å forstå hva du mener. Hvis du svarer riktig må den som skrev spørsmålet bekrefte at det riktig svar. det betyr at du burde prøve å skjekke innom en gang i blant hvis du har skrevet et spørsmål Den som skrev spørsmålet må selv kunne svaret. Google eller annet søkeprogram bruker ikke, bare det vi har i hodet, ellers er det ikke noe gøy. Den som svarer riktig, kommer med neste spørsmål dersom den ønsker det. hvis ikke må den som svarer si ifra om at noen andre kan ta neste spørsmål. Hvis det tar for lang tid uten at det kommer noe nytt spørsmål, kan hvem som helst spørre et nytt. IKKE SKRIV MASSE SURR, da dette gjør at emnet blir sperret. Er du absolutt sikker på at du har riktig svar kan du komme med nytt spørsmål med en gang, men da må du være 100% sikker. er det noe som mangler av regler eller lignende så er det bare å sende en pm Da begynner jeg med et enkelt spørsmål: Hva heter generalen i Billy? Endret 8. januar 2008 av bjornerikk Lenke til kommentar
bjornerikk Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Ingen som ville svare på dette da? Spørsmålet er: Hva heter generalen i Billy?" som sagt i første post Endret 8. januar 2008 av bjornerikk Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Amos Halvspenn, hvis jeg ikke tar feil. Hva heter Sjanten? (fornavn og etternavn, takk) Endret 8. januar 2008 av Q-tip Lenke til kommentar
bjornerikk Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Ditt svar er korrekt. Svaret på ditt spørsmål er Orville Snorkel Hvis jeg har rett: Hva er navnet på de to sekretærene til Generalen? fornavn behøves ikke, bare skriv frøken ... og frøken ... Endret 8. januar 2008 av bjornerikk Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Svaret på ditt spørsmål er Orville Snorkel Korrekt Lenke til kommentar
bjornerikk Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Så fint da gjelder spørsmålet mitt Lenke til kommentar
bjornerikk Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Hvis ingen klarer dette får en annen skrive et spørsmål. spørsmålet som gjelder nå er: hva er navnet på de to sekretærene til Generalen? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Frk. Fryd og Frk. Blips Endret 11. januar 2008 av Groening Lenke til kommentar
bjornerikk Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 korrekt, din tur Lenke til kommentar
Groening Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Korp. Yo skrev nylig en rapport om hvordan å forbedre ting i leiren, hva handler det første kapittelet om? Lenke til kommentar
bjornerikk Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Ser ikke ut til at noen kan svaret Du får stille et spørsmål til du da... Lenke til kommentar
bjornerikk Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Denne quizen dør hvis ingen gidder å være aktiv så jeg tar et spørsmål til jeg da: første billy-stripe kom ut 4 september, men i hvilket år? Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Det var 4. september 1950, hvis jeg ikke tar feil. Kommer med mitt spørsmål med en gang: Hva heter general Halvspenn på originalspråket? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Det vet jeg! Han heter General Halftrack! Neste spørsmål: Hva heter dama til Billy? (Tok et ekstremt lett så tråden får litt liv igjen) Lenke til kommentar
bjornerikk Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 trodde jeg hadde ganske god peiling på Billy men dette husker jeg faktisk ikke Lenke til kommentar
bjornerikk Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 plager meg at jeg ikke kommer på det... tipper betty Lenke til kommentar
Myst Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Betty er feil, men forbokstaven er riktig Lenke til kommentar
bjornerikk Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Brita??? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Nope. Hun har ikke vært med i serien på lenge, kan hende de har slått opp, men de var sammen en stund da. Siste hint: Navnet hennes er direkte oversettelse av et dyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå